Робота зі зверненнями громадян в управлінні житлово-комунального господарства Лебединської міської ради за підсумками 2023 року

Робота зі зверненнями громадян в управлінні житлово-комунального господарства Лебединської міської ради організована відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у медіа, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р. № 348 зі змінами, Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 р. №393/96-ВР та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Основними завданнями у роботі зі зверненнями громадян в управлінні житлово-комунального господарства Лебединської міської ради є забезпечення об’єктивного розгляду звернень громадян, дотримання установлених законодавством строків, недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей.

Для забезпечення належного рівня у роботі зі зверненнями громадян, в управлінні житлово-комунального господарства Лебединської міської ради призначена відповідальна особа по роботі зі зверненнями громадян, реєстрація звернень ведеться у відповідному журналі встановленого зразка, також ведуться реєстраційно-контрольні картки.

Протягом 2023 року до управління надійшло 218 звернень громадян.

Здебільшого зверталися з такими питаннями:

1) надання послуг з управління багатоквартирними будинками – 18;

2) містобудування та архітектура – 13;

3) дотримання правил добросусідства-14;

4) забезпечення централізованого водопостачання – 6;

5) ремонт доріг та мостів-13;

6) благоустрій населених пунктів- 89, з них:

– підсипка та профілювання грунтових доріг-33,

– ремонт та очищення шахтних колодязів- 26,

– забезпечення водовідведення-11,

– підрізка дерев-5,

-облаштування та благоустрій місць загального користування (контейнерні майданчики, кладовища)-8,

– вжиття заходів до безпритульних тварин-6;

7) проведення обстеження житла, пошкодженого чи зруйнованого внаслідок збройної агресії російської федерації -29;

8) надання будівельних матеріалів на відновлення пошкодженого майна-24;

9) інші питання (забезпечення житлом соціального призначення, рух великогабаритних та великовагових транспортних засобів, встановлення дорожніх знаків)-12.

Від урядової «гарячої лінії» та Сумського обласного контактного центру до управління житлово-комунального господарства Лебединської міської ради протягом 2023 року надійшло 61 звернення громадян, зокрема з питань: очистки доріг від снігу, відновлення послуги з централізованого водопостачання, надання послуг з управління багатоквартирним будинком, тощо.

Крім того, до управління житлово-комунального господарства Лебединської міської ради через Управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Лебединської міської ради» надійшло 146 заяв з питань надання дозволу на зрізку дерев та перереєстрації облікових даних для взяття на квартирний облік.

Усі пропозиції, заяви, скарги приймаються та реєструються у день їх надходження у відповідному журналі та реєстраційно-контрольних картках. Дотримується порядок формування справ за зверненнями громадян, їх комплектація.

Усі звернення розглянуті оперативно, заявникам надано повні, аргументовані відповіді з посиланням на чинне законодавство у встановлені законодавством терміни. Також заявникам надані роз’яснення щодо порядку оскарження прийнятого рішення у разі визнання заяв чи скарг необґрунтованими.

За результатами розгляду звернень громадян здійснено профілювання доріг, ремонти колодязів, проведено обстеження житла, пошкодженого чи зруйнованого внаслідок збройної агресії російської федерації. Продовжують перебувати на довгостроковому контролі питання щодо забезпечення водовідведення грунтових вод, ремонту колодязів, благоустрою території загального користування, для вирішення яких необхідні сприятливі погодні умови та фінансування.

За звітний період на особистому прийомі до начальника управління житлово-комунального господарства Лебединської міської ради звернулися 40 громадян, від яких надійшло 47 звернень, на які надані аргументовані відповіді та роз’яснення. Крім того, працівниками управління надаються консультації та роз’яснення по телефону. Найбільше у 2023 році громадяни звертались з питань підсипки і профілювання доріг з грунтовим покриттям та ремонту шахтних колодязів.

Поділитися