Кожен хоча б раз у житті стикався з бар’єром – архітектурним, інформаційним чи соціальним. Недоступний сайт, відсутність пандуса, знецінення через вік, стать чи стан здоров’я – усе це створює невидимі стіни.
А отже безбар’єрність – це про рівні можливості для всіх.
Кожен із нас може змінювати простір навколо: через уважність, доброзичливість і готовність підтримати, а доки ми вважатимемо, що «це не моя справа», ситуація не зміниться. Адже навіть проста пояснювальна фраза – це вже внесок у безбар’єрне середовище.
Зрозуміти, що таке безбар’єрність, вам допоможе «Довідник безбар’єрності» – ресурс, створений для того, щоб мова в публічному просторі була гідною, зрозумілою та відкритою для всіх.
Познайомитися з ним ви зможете за посиланням: https://bf.in.ua/
В рамках тижня безбар’єрності Лебединобобрицька СБФ провела з користувачами бесіду «Від серця до серця хай іде доброта», а міська бібліотека №1 завітала до 3-Б класу ЗОШ №7 на годину спілкування «Не будь байдужим до проблем інших».
Куточок безбар’єрності оформлено в міській бібліотеці №1, Великовисторопській СБФ, Штепівській СБФ, Бишкіньській СБФ, Межиріцькій СБФ, Боровеньківській СБФ, Рябушківській СБФ, Будильській СБФ.
«Безбар’єрність для всіх» – під такою назвою в центральній міській бібліотеці оформлено книжкову виставку-роздум.
До Національного тижня безбар'єрності пройшла інформіна «Що таке безбар'єрність?» в Ворожбянській СБФ, а Червленівська СБФ провела бесіду «Безбар'єрність для всіх».
В центральній міській бібліотеці постійно відбуваються засідання спортивного клубу людей з інвалідністю «Фенікс».
Так нещодавно пройшла зустріч учасників клубу і представників управління праці та соціального захисту, яка була приурочена до Міжнародного дня боротьби за права людей з обмеженими можливостями. Під час заходу відбулося обговорення найболючіших питань сьогодення людей з особливими потребами.
Обслуговування людей з обмеженими можливостями на сьогодні є важливим напрямком діяльності бібліотек, а саме бібліотечно-інформаційне обслуговування людей з особливими потребами, забезпечення їм вільного доступу до інформації, реалізації їх прав як на загальне обслуговування, так і на окремі інформаційні послуги.