Готовність до роботи у осінньо-зимовий період КП “Лебединтеплоенерго”

Про стан готовності комунального підприємства «Лебединтеплоенерго» до роботи у осінньо-зимовий період 2019-2020 р. інформував сьогодні під час апаратної наради директор підприємства Павло Любивий.

Зокрема, Павло Олександрович зазначив, що до роботи у осінньо-зимовий період підприємство планує включити в роботу 6 котелень і топкову за адресою вул. Миколаївська, 12. На цих об’єктах знаходиться 24 котли з встановленою потужністю 15,333 Гкал/год і довжиною тепломереж 4,86 км.

Станом на сьогодні здійснено комплекс ремонтних робіт – від чистки до налаштувань або регулювання усього котельного обладнання, запірно-регулюючої арматури, системи газопостачання, приборів КВП і автоматики безпеки, пальників. Встановлені і прийняті вузли обліку природного газу на усіх котельнях. Зроблено ревізію всього насосного обладнання, системи живлення водою, включно з ємностями запасів води.

На теплових мережах у кінці опалювального періоду, згідно Правил, проведено гідровипробування підвищеним тиском. У результаті цього випробування було виявлено два пориви тепломереж, які були усунені.

Основним видом палива на якому планує працювати підприємство в 2019-2020 р. є природний газ. 5 котелень можуть працювати на альтернативному виді палива.

На сьогоднішній день підписані договори на поставку електроенергії, води, а також заготовлено дров -150 м3 і підприємство закупило 10 т пелет.

Загалом підприємство готове до початку опалювального періоду 2019-2020 р.

Крім цього, Павло Олександрович поінформував стосовно роботи зі зверненнями громадян на підприємстві. Комунальним підприємством «Лебединтеплоенерго» обслуговується 91 споживач – фізична особа. Зі споживачами укладені договори про надання послуг з централізованого опалення згідно законодавства. Споживачі проінформовані, що у випадку виникнення аварій та інших надзвичайних ситуацій, вони повинні звернутись за телефонами спеціального виклику, які зазначені у договорах і рахунках на оплату послуг.

На підприємстві ведеться журнал обліку особистого прийому громадян. Встановлено графік особистого прийому громадян. За опалювальний період 2018-2019 р. звернень громадян не було. Ведеться журнал обліку скарг (заяв, вимог, претензій). За опалювальний період 2018-2019 р. на підприємство скарг, звернень від споживачів не надходило. Надійшло 1 депутатське звернення, яке було розглянуто в установлений термін і на нього була надана обгрунтована відповідь.

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *