Стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лебединської міської ради за 6 місяців 2019 року

Питання стану стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лебединської міської ради за 6 місяців 2019 року було розглянуто під час чергового засідання виконавчого комітету Лебединської міської ради. За інформацією начальника загального відділу Людмили Бондарь, робота зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лебединської міської ради здійснюється за наступними напрямками: робота з письмовими, усними, електронними зверненнями; із запитами на отримання публічної інформації; співпраця з державною установою «Сумський обласний контактний центр»; координація роботи телефонних звернень; забезпечення організації прийомів громадян керівництвом Лебединської міської ради та її виконавчого комітету.

У  виконавчому комітеті Лебединської міської ради  склалась певна система роботи  зі зверненнями громадян, яка  направлена на  забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» зі змінами щодо електронного звернення та електронної петиції,  Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», проводиться певна робота щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення. Порушень строків розгляду, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам, проявів халатності та формального розгляду не допущено.

Протягом звітного періоду до виконавчого комітету Лебединської міської ради надійшло 277 звернень. Вирішено позитивно 198, аргументовані роз’яснення надані на питання, порушені у 61 зверненні. Від органів влади вищого рівня (Сумської обласної державної адміністрації) звернень не надходило.

Одним із напрямків роботи загального відділу виконавчого комітету Лебединської міської ради є співпраця  з державною установою «Сумський обласний контактний центр» та Урядовою гарячою лінією. За звітний період від Сумського  обласного контактного центру та Урядової гарячої лінії надійшло 90 звернень. Питому вагу (95%) склали звернення щодо виплати житлової субсидії у готівковій формі.

Усі звернення розглядалися оперативно, відповіді на них надавалися вчасно.

Повторних звернень за 6 місяців 2019 року не надходило.

За звітний період у зверненнях громадян порушено 284 питання.

Із загальної кількості звернень, що надійшли, більшість складають заяви щодо соціального захисту – 93, житлово-комунального господарства – 64 , земельних відносин – 28.

За результатами розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги, надавалася одноразова матеріальна допомога на лікування на загальну суму 15 900 гривень (рішеннями виконавчого комітету 8 900 гривень та розпорядженнями міського голови (із цільового фонду) 7 000 гривень).

На виконання пунктів 15, 16, 17 статей Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.08.2008 № 109/2008 встановлено порядок, згідно з яким у виконавчому комітеті особистий прийом та розгляд звернень Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, учасників бойових дій, вдів загиблих на фронті, жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», що надійшли від органів влади вищого рівня, проводиться міським головою, а у разі відсутності – посадовою особою, яка тимчасово виконує його обов’язки.

Виконавчий комітет Лебединської міської ради продовжує спрямовувати свою діяльність на поліпшення життя мешканців міста та вважає питання, які вони  порушують у своїх зверненнях, індикатором рівня соціально-економічного розвитку міста, ефективності роботи органу місцевого самоврядування.

З метою здійснення контролю за додержанням термінів розгляду звернень громадян, визначених чинним законодавством, систематично аналізуються і узагальнюються звернення, готуються нагадування про терміни надання відповідей на звернення, що перебувають на виконанні в управліннях, відділах виконавчого комітету Лебединської міської ради.

Згідно з графіками, затвердженими розпорядженням міського голови, двічі на місяць проводяться особисті прийоми громадян міським головою, заступниками міського голови, секретарем міської ради, керуючим справами  виконавчого комітету Лебединської міської ради в міській раді та за місцем роботи і проживання громадян. Графіки прийому громадян керівництвом виконавчого комітету оприлюднюються у міськрайонній газеті «Життя Лебединщини», на офіційному веб-сайті міської ради (сторінка «Звернення») та розміщуються на стенді в приміщенні виконавчого комітету. Крім цього, графіки особистого прийому громадян керівництвом доведені до відома установ і організацій міського підпорядкування.

Постійно проводиться роз’яснювальна робота з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом. У виконавчому комітеті Лебединської міської ради у доступному для відвідувачів місці на спеціальному стенді розміщені зразки оформлення документів, графіки прийому керівництвом виконавчого комітету та Сумської обласної державної адміністрації, відомості про посадових та службових осіб, які ведуть прийоми громадян, Закон України «Про звернення громадян» та ін.

На сайті розміщений банер та віджет (окрема сторінка, де відображається інформація щодо статусу електронних петицій). Станом на 01.07.2019 до виконавчого комітету Лебединської міської ради надійшла одна петиція, яка не була підтримана і розглядалася, як звернення відповідно до закону України «Про звернення громадян».

Згідно з розпорядженням міського голови проведено  6  перевірок стану виконання, підпорядкованими управліннями та відділами, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008, інших нормативно-правових актів щодо роботи зі зверненнями громадян. Під час перевірок надана методична та практична допомога. За результатами перевірок порушень вимог Закону України «Про звернення громадян» у виконавчих органах міської ради не виявлено. Організація роботи зі зверненнями громадян ведеться на належному рівні.

На «гарячу лінію» (3-95-62; 2-30-12) до керівництва Лебединської міської ради за 6 місяців 2019 року зателефонувало 5 громадян з питань житлово-комунального господарства.

Питання роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі у виконавчому комітеті Лебединської міської ради. Керівникам управлінь та відділів, підпорядкованих підприємств, постійно наголошується на необхідності більш повно використовувати надані їм права і повноваження з метою дієвого вирішення питань, що належать до їх компетенції, надавати заявникам повні, аргументовані відповіді з посиланням на чинне законодавство у встановлені законом терміни.

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *