Стан виконавської дисципліни у виконавчому комітеті Лебединської міської ради

Про стан виконавської дисципліни говорили сьогодні під час апаратної наради, проведеної міським головою Олександром Бакликовим. Начальник відділу контролю виконавчого комітету Лебединської міської ради Олена Пивоварова повідомила, що за 7 місяців 2018 року у відділі контролю зареєстровано 560 вхідних документів  та 798 вихідних, контролювалося 314 документів, що становить 48% від загальної кількості отриманих. Усього на контролі знаходиться 164 документа: 115 розпоряджень (з них: 36 – власних), 2 доручення, 12 протокольних доручень і протоколів та 35 листів обласної державної адміністрації.

На більшість розпоряджень голови обласної державної адміністрації своєчасно були прийняті власні розпорядження та рішення, розроблені заходи, а також проінформовано про хід виконання.

Найбільша кількість контрольних документів знаходиться на виконанні в управлінні житлово-комунального господарства – 38, відділі з питань внутрішньої політики – 15, управлінні праці і соціального захисту населення – 12.

Враховуючи надані інформації начальників відділів, управлінь у звітному періоді виконано і знято з контролю 28 розпоряджень міського голови.

Слід зазначити, що в кожному контрольному документі збільшився спектр завдань та встановлено кілька термінів періодичного інформування про хід виконання.

Суттєво впливає на стан виконавської дисципліни досить висока інтенсивність термінових завдань. У І півріччі 2018 року надійшло 16 документів з вкрай обмеженими строками виконання. З них: 14 термінових, строк виконання до 7 днів та 2 негайних, строк виконання 1-2 дня.

Контроль здійснюється шляхом щоденного моніторингу стану виконавської дисципліни, контролю за додержанням термінів, встановлених для виконання документів, періодичної перевірки стану виконання завдань безпосередньо на місцях, надання щомісячних письмових переліків виконання документів та щотижневому нагадуванні в письмовій чи усній формі або в телефонному режимі.Це дало можливість оперативно запобігти зривам термінів виконання даних документів.

Мають місце факти, коли у контрольних документах не визначаються терміни виконання завдань, строки надання інформації, не встановлюється координація робіт при декількох виконавцях, що перешкоджає здійсненню контролю за їх виконанням.

Підводячи підсумок короткого аналізу організації роботи з виконання контрольних документів, Олена Миколаївна наголосила, що для посилення виконавської дисципліни необхідно завжди тримати на контролі дотримання термінів виконання документів, якість підготовки інформацій, організацію внутрішньої системи контролю та дотримання Інструкції з діловодства.

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *