ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯН

В рамках реалізації Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року, органи Пенсійного фонду України впроваджують єдині стандарти обслуговування громадян, забезпечують доступність при наданні послуг, впроваджують нові технології, в тому числі на віддалених робочих місцях в об’єднаних територіальних громадах, ”Прозорих офісах”, центрах надання адміністративних послуг тощо.

Пенсійний фонд України звернувся до Асоціації міст України щодо узгодження подальшої співпраці для розширення мережі віддалених робочих місць у територіальних громадах, аналізу ефективності роботи спеціалістів на створених віддалених робочих місцях.

Завершується опрацювання механізму залучення до надання послуг громадянам відділень національного оператора поштового зв”язку та визначення їх працівників агентами для надання послуг.

Проводиться робота щодо обладнання та укомплектування місць надання послуг громадянам згідно з вимогами щодо доступності та безбар”єрності.

Удосконалюється й система нормативно-правового регулювання функціональних процесів в органах Пенсійного фонду України. Так, ряд нормативних актів  з питань призначення, перерахунків та виплати пенсій систематизуються в єдиний документ, що сприятиме досягненню мети поліпшення якості обслуговування громадян, підвищення прозорості та відкритості діяльності Пенсійного фонду, довіри населення.

Наразі призначення нових пенсій здійснюється на основі електронних пенсійних справ. Перехід до централізованих інформаційних технологій щодо призначення та виплати пенсій передбачає проведення суцільної інвентаризації діючих пенсійних справ на предмет повноти та достовірності інформації, яка використовується при обчисленні розміру пенсій та буде внесена до електронних пенсійних справ. Також будуть оцифровані й архіви пенсійних справ.

Проводиться підготовка до впровадження електронного документообігу під час виплати пенсій. У поточному році вже за таким принципом, тобто в електронній формі з використанням електронного цифрового підпису, відомості виготовляються та  передаються уповноваженому банку для виплати пенсій особам, звільненим з військової служби та членам їх сімей.

Організаційні засади прийому та обслуговування осіб, які звертаються до територіальних органів Пенсійного фонду визначені в Положенні про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, зміни до якого торкаються порядку надання послуг дистанційно та в електронній формі, щодо замовлення послуг та отримання інформації за допомогою sms-повідомлень, впровадження модернізованого пенсійного посвідчення як електронного документа.

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *