14 вересня 2016 року Кабінет Міністрів України схвалив Стратегію модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року. Цей документ було розроблено з метою визначення пріоритетних завдань та заходів з модернізації та розвитку Пенсійного фонду України до 2020 року з урахуванням європейських стандартів і використанням новітніх технологій.
Мова йде насамперед про підвищення продуктивності та якості обслуговування у сфері пенсійного забезпечення; вдосконалення системи управління фінансовими ресурсами Пенсійного фонду України; упровадження новітніх технологій адміністрування пенсійної системи, зміцнення та модернізацію її інформаційних ресурсів і технічної бази, підвищення ефективності системи управління, перехід на електронний документообіг; підвищення рівня довіри населення до Пенсійного фонду України та його службових осіб тощо.
Стратегія передбачає чіткий перелік індикаторів, які визначають конкретні результати її реалізації. Серед них – подальша оптимізація органів Пенсійного фонду України.
Проте, що стосується відділів обслуговування громадян – кількість їх залишиться незмінною, а отже, і необхідності для пенсіонерів їздити для отримання відповідних послуг до інших населених пунктів не буде. Відділи обслуговування громадян, призначення, перерахунку та виплати пенсій, платежів до пенсійної системи, контрольно-перевірочної роботи, ведення електронних реєстрів, підтримки, адміністрування і захисту інформаційно-аналітичних систем, юридичної служби працюватимуть та надаватимуть всю необхідну інформацію відповідно до запитів громадян, страхувальників та застрахованих осіб. Вони хоч і не матимуть статусу юридичної особи, але надаватимуть повний перелік послуг та залишаться в тих самих приміщеннях, залах обслуговування, куди звикли звертатися громадяни.