Стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лебединської міської ради за І півріччя 2016 року

Протягом І півріччя 2016 року робота зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лебединської міської ради  велася відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови Сумської обласної державної адміністрації.

За звітний період на розгляд до виконавчого комітету Лебединської міської ради від громадян міста надійшло 225 звернень (проти 385 за аналогічний період 2015 року).

Кількість колективних звернень – 15 (у 2015 – 14) повторних звернень – 0. Від органів влади вищого рівня надійшло 12 звернень громадян .

Найбільш важливими проблемами, які турбують мешканців міста, як і раніше, залишаються питання соціального захисту  та земельних відносин.

Протягом півріччя вирішено позитивно 152 питання (69,4 %) порушених у зверненнях громадян; дано роз’яснення на 119 звернень, 6 звернень залишаються на контролі.

Протягом січня-червня 2016 року з державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 96 звернень громадян.