На порядку денному – робота Центру надання адміністративних послуг

Стан обслуговування населення і суб’єктів господарювання через центр надання адміністративних послуг та подальші перспективи роботи Центру став одним із головних питань на нараді у міського голови Олександра Бакликова, яку він провів 08 лютого ц.р.

Як повідомила під час наради начальник відділу організації роботи ЦНАПу Олена Мішеніна,  Центр надання адміністративних послуг – це постійно діючий робочий орган, в якому представники адміністративних органів здійснюють надання адміністративних послуг. В Центрі громадяни, підприємці та суб’єкти господарювання можуть здійснити реєстраційні процедури, оформити документи дозвільного характеру, тощо.

Створений Лебединський ЦНАП ще у 2013 році. На сьогодні, 4 адміністраторів ЦНАПу надають 79 адміністративних послуг, серед яких послуги та дозволи із врегулювання земельних питань та питань архітектури, торгівлі, реєстрації підприємницької діяльності, обліку житла, реєстрації речових прав на нерухоме майно, соціальні послуги, документи дозвільного характеру.

Основний акцент в роботі Центру робиться на створенні умов для якісного обслуговування відвідувачів та прозорості процедур надання послуг.

Із загальної кількості послуг, 34 надаються структурами міської ради, 21 – Державною реєстраційною службою, 8 – Державною міграційною службою, 14 – Держгеокадастром, 1 – Держсанепідслужбою та 1 – Управлінням ДСНС.

За 2015 рік до адміністраторів Центру надання адміністративних послуг звернулося 7008 осіб, з питань: містобудування і архітектури – 69, земельних питань – 347, житлово-комунального господарства – 91, приватизації – 24, торгівлі та побутового обслуговування – 102, отримання дозвільних документів – 21, з питань служби у справах дітей – 16, Міграційної служби – 4813, Реєстраційної служби – 146, Управління Держгеокадастру – 1379.

З поважних причин, 32 особам було відмовлено у наданні адміністративних послуг. Основною причиною відмов в отриманні послуг – є не повний пакет документів, який надається при зверненні, а також у зв’язку із відсутністю детального плану та плану зонування території.

Після того, як в ЦНАПі були введені додаткові посади адміністраторів, якість роботи Центру значно підвищилася. Розширився графік прийому. Були проведені відповідні навчання адміністраторів, тренінги.

Серед основних проблем, які потребують негайного вирішення, вважає Олена Мішеніна, є розгляд земельних питань у терміни, які передбачені законодавством. У відвідувачів Центру, в т.ч. під час опитування, виникають постійні нарікання на тривалі терміни розгляду земельних питань.

Олена Мішеніна окреслила й перспективи роботи Центру в 2016 році. Серед основних пріоритетів: впровадження електронної системи документообігу.

Також відповідно до змін у законодавстві, органам місцевого самоврядування у квітні передаються функції з реєстрації підприємницької діяльності та нерухомого майна, реєстрація місця проживання. Прийом документів здійснюватиме адміністратор Центру. Тому, необхідно змінити концепцію роботи Центру, щоб якість обслуговування відвідувачів була не гіршою, ніж сьогодні.

Підсумовуючи обговорення, міський голова Олександр Бакликов підкреслив, що усі виконавчі органи міської ради мають працювати у тісній взаємодії із Центром надання адміністративних послуг.

Ефективна робота Центру – це висока якість обслуговування наших мешканців і прийнятих управлінських рішень, – відзначив очільник міста. – Перед Центром поставлені на 2016 рік серйозні завдання, і вони знайдуть своє відображення в організації роботи ЦНАПу.

Відділ з питань внутрішньої політики

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *