Кожному зверненню – особлива увага

Це підкреслила керуючий справами виконавчого комітету Олена Кірєєва під час розгляду виконкомом міської ради інформації про роботу зі зверненнями громадян у І-му півріччі 2015 року.

Загалом, у січні-червні 2015 року до виконавчого  комітету  надійшло 355 звернень,  з яких поштою – 114, на особистому прийомі – 266. Із загального числа звернень позитивно вирішено 314 або 82,4%, по іншим, а це 71 звернення, надано аргументовані роз‘яснення на порушені питання.

 5 звернень   надійшло з органів влади вищого рівня (обласної державної адміністрації, обласної ради, центральних органів державної влади, інших державних установ), або 2 %  від загальної кількості звернень. Із  6  порушених  питань  4 – вирішено  позитивно (66,7 %).

Ще 47 звернень надійшло із Державної установи «Сумський обласний контактний центр».  Більшість порушених питань вирішено  позитивно, на інші надано обґрунтовані роз’яснення.

Колективних звернень надійшло – 14 (4 % від усіх звернень). Основними причинами звернень громадян до органів державної влади,  органів влади вищого рівня, колективних звернень є бажання громадян швидше вирішити порушені питання, незадовільний стан мереж електро- та водопостачання, недостатність бюджетних коштів на місцях для вирішення комунальних проблем, що вимагають значних витрат.

У І півріччі 2015  року  кількість  порушених  питань  у  зверненнях  досягла 392. Варто відмітити, що основні питання, які турбують громадян – це проведення ремонту житлових об‘єктів, доріг, благоустрій міста, поліпшення житлово-побутових умов, земельні відносини, надання матеріальної допомоги, працевлаштування.

Крім того,  порушувалися  питання аграрної політики і  земельних  відносин. Таких було 37 (у І півріччі 2014 року – 51) та житлової політики – 20 (44 – у І півріччі 2014 року).

У І півріччі 2015 року збільшилась кількість звернень з питань праці та заробітної плати, яких надійшло – 25, проти 23 у І півріччі минулого року.

Із загального числа звернень до виконавчого комітету надійшло 1 звернення від інваліда Великої Вітчизняної війни, 1 – учасника бойових дій, одиноких матерів – 2, багатодітних сімей – 1, пенсіонерів – 29, ветеранів праці – 38,  дітей війни – 2.  Звернення розглядалися особисто міським головою та  більшість  вирішена позитивно.

У  І півріччі 2015 року міським головою продовжується проведення прямих «гарячих  телефонних ліній»  через  міськрайонну газету «Життя Лебединщини» з мешканцями міста Лебедина, у ході  яких  надаються  відповіді  на  запитання  та  звернення  громадян  у  прямому  ефірі.

За І-е півріччя на «гарячу  лінію» надійшло 20 запитань та звернень. На їх виконання відповідні доручення були дані заступникам міського голови, начальникам управлінь та відділів, керівникам підпорядкованих підприємств відповідно до розподілу повноважень. У переважній більшості запити громадян були вирішені позитивно.

На  міському сайті  працює  інтернет приймальня міського  голови  «Ви запитуєте – голова відповідає»,  де  кожний  громадянин  може  задати  хвилююче  питання та  отримати відповідь.

В місті також діє Консультативний пункт, який надає безоплатну правову допомогу громадянам

І  все ж  таки  переважна  кількість  мешканців  міста  звертається  за  допомогою  у  вирішенні  своїх  питань  до  виконавчого  комітету міської ради та її структурних підрозділів.

Тож, питання  роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради перебуває на постійному контролі.

Відділ з питань внутрішньої політики

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *