Це підкреслила керуючий справами виконавчого комітету Олена Кірєєва під час розгляду виконкомом міської ради інформації про роботу зі зверненнями громадян у І-му півріччі 2015 року.
Загалом, у січні-червні 2015 року до виконавчого комітету надійшло 355 звернень, з яких поштою – 114, на особистому прийомі – 266. Із загального числа звернень позитивно вирішено 314 або 82,4%, по іншим, а це 71 звернення, надано аргументовані роз‘яснення на порушені питання.
5 звернень надійшло з органів влади вищого рівня (обласної державної адміністрації, обласної ради, центральних органів державної влади, інших державних установ), або 2 % від загальної кількості звернень. Із 6 порушених питань 4 – вирішено позитивно (66,7 %).
Ще 47 звернень надійшло із Державної установи «Сумський обласний контактний центр». Більшість порушених питань вирішено позитивно, на інші надано обґрунтовані роз’яснення.
Колективних звернень надійшло – 14 (4 % від усіх звернень). Основними причинами звернень громадян до органів державної влади, органів влади вищого рівня, колективних звернень є бажання громадян швидше вирішити порушені питання, незадовільний стан мереж електро- та водопостачання, недостатність бюджетних коштів на місцях для вирішення комунальних проблем, що вимагають значних витрат.
У І півріччі 2015 року кількість порушених питань у зверненнях досягла 392. Варто відмітити, що основні питання, які турбують громадян – це проведення ремонту житлових об‘єктів, доріг, благоустрій міста, поліпшення житлово-побутових умов, земельні відносини, надання матеріальної допомоги, працевлаштування.
Крім того, порушувалися питання аграрної політики і земельних відносин. Таких було 37 (у І півріччі 2014 року – 51) та житлової політики – 20 (44 – у І півріччі 2014 року).
У І півріччі 2015 року збільшилась кількість звернень з питань праці та заробітної плати, яких надійшло – 25, проти 23 у І півріччі минулого року.
Із загального числа звернень до виконавчого комітету надійшло 1 звернення від інваліда Великої Вітчизняної війни, 1 – учасника бойових дій, одиноких матерів – 2, багатодітних сімей – 1, пенсіонерів – 29, ветеранів праці – 38, дітей війни – 2. Звернення розглядалися особисто міським головою та більшість вирішена позитивно.
У І півріччі 2015 року міським головою продовжується проведення прямих «гарячих телефонних ліній» через міськрайонну газету «Життя Лебединщини» з мешканцями міста Лебедина, у ході яких надаються відповіді на запитання та звернення громадян у прямому ефірі.
За І-е півріччя на «гарячу лінію» надійшло 20 запитань та звернень. На їх виконання відповідні доручення були дані заступникам міського голови, начальникам управлінь та відділів, керівникам підпорядкованих підприємств відповідно до розподілу повноважень. У переважній більшості запити громадян були вирішені позитивно.
На міському сайті працює інтернет приймальня міського голови «Ви запитуєте – голова відповідає», де кожний громадянин може задати хвилююче питання та отримати відповідь.
В місті також діє Консультативний пункт, який надає безоплатну правову допомогу громадянам
І все ж таки переважна кількість мешканців міста звертається за допомогою у вирішенні своїх питань до виконавчого комітету міської ради та її структурних підрозділів.
Тож, питання роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради перебуває на постійному контролі.
Відділ з питань внутрішньої політики