Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лебединської міської ради за 2014 рік

Упродовж 2014 року до виконавчого комітету надійшло 625 звернень, що на 28% менше, ніж за 2013 рік, в яких порушено 642 питання ( що на 27% менше, ніж за 2013 рік). Письмових звернень (скарг) надійшло 231 (467 – у 2013 році), 33 звернення надійшло з Державної установи «Сумський обласний контактний центр», колективних звернень одержано – 27(4% від усіх звернень). На контролі перебувало 618, вирішено позитивно 488 (79%). Аргументовані роз’яснення надано на питання порушені у 130 зверненні (21%).

Найбільше звернень надійшло з питань: житлово-комунального господарства, а саме: ремонт покрівель, очищення та ремонту колодязів, благоустрій вулиць.

Якщо протягом 2013 року кількість таких звернень складала 364, то протягом 2014 року цей показник є меншим і становить 199 звернень.

Розгляд листів інвалідів ВВв, жінок, яким присвоєно звання «Мати-героїня», а також особистий прийом громадян пільгових категорій здійснюється особисто міським головою. Відповідно до вимог Указу Президента України ведеться окремий облік звернень цих громадян.

За звітний період до виконавчого комітету надійшло 4 звернення від інвалідів Великої Вітчизняної війни, учасників бойових дій – 4, інвалідів І-ІІІ групи – 5, одиноких матерів – 1, багатодітних сімей – 4, учасників ліквідації аварії на ЧАЕС – 7, пенсіонерів – 42, ветеранів праці – 98, дітей війни – 8.

У 2014 році розглянуто 17 звернень, що надійшли з органів влади вищого рівня (обласної державної адміністрації, обласної ради, центральних органів державної влади, інших державних установ), або 2% від загальної кількості звернень. Із 21 порушеного питання 11 вирішено позитивно (52,4%) на інші надані аргументовані роз’яснення.

На довгостроковому контролі знаходиться 4 звернення, виконання робіт яких перенесено в зв’язку з великим об’ємом робіт та недостатнім фінансуванням.

На особистому контролі в керівництва виконкому знаходилися і питання соціального захисту населення малозахищених верств населення. За звітний період у 2014 році кількість їх становить 18 звернень (3%) проти 21 у минулому році, переважно з питань надання матеріальної допомоги.

Згідно з регламентом роботи виконавчого комітету міської ради двічі на рік та щомісяця на апаратній нараді при міському голові розглядалися питання стану роботи виконавчого комітету Лебединської міської ради з розгляду звернень громадян. За результатами розгляду приймалися відповідні рішення.

На особистих прийомах міським головою прийнято 174 громадян. Проведено 30 особистих прийомів в міській раді, на яких побувало – 111 громадян з 112 питань та 31 виїзних прийомів, на яких звернулося 63 жителів міста з 65 питань. Ряд питань вирішено позитивно, на інші надані коректні обґрунтовані роз’яснення .

Завдання, які ставляться міським головою – не залишати поза увагою жодного звернення, допомогти кожному, хто цього потребує. На жаль, не все вдається з різних причин, але всі управлінці повинні прагнути цього.


Керуючий справами
виконавчого комітету Кірєєва О.В.