28 серпня під час чергової апаратної наради, проведеної міським головою Олександром Бакликовим, розглядалося питання стану газопостачання у місті та підготовки до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 рр. Т.в.о. керуючого Сумським управлінням ПАТ «Сумигаз» Олександр Довгалюк доповів про вжиті заходи, зокрема, зазначив, що загалом по Лебединському району газифіковано природним газом: 17,3 тис. квартир; 9 промислових підприємств; 122 комунально-побутових об’єкта.
Для забезпечення надійності та безаварійності газопостачання усіх категорій споживачів, ПАТ «Сумигаз» на 2017-2018 рік було розроблено та заплановано виконання ряду організаційно-технічних заходів по підготовці до роботи в осінньо-зимовий період, а саме: капремонт газових мереж (фарбування газопроводів) (1,8 км); будівництво газопроводу низького тиску-по вул. Колгоспній м, Лебедин (0,03 км); заміна існуючого газорегулюючого обладнання на більш сучасне (4 шт.); заміна відключаючих пристроїв на сучасну запірну арматуру з кращими технічними характеристиками (2 шт.); заміна морально та фізично застарілих станцій катодного захисту (8 шт.).
Також заплановано придбання сучасних приладів діагностики та обстеження для служб Лебединської дільниці.
Планово проводиться комплексне приладове обстеження розподільчих газопроводів. Аварійні газопроводи, непридатні до експлуатації, у Лебединській дільниці ПАТ «Сумигаз» відсутні.
На підприємстві постійно проводиться профілактична та роз’яснювальна робота з пропаганди безпечного використання газу в побуті. Регулярно проводяться технічні наради за участю провідних фахівців, на яких розробляється єдина технічна політика, спрямована на забезпечення безперебійного та безаварійного газопостачання, на підвищення мобільності та оперативності виробничих служб. Також працівниками дільниці проводиться активна робота з власниками житлового фонду на предмет перевірки димових та вентиляційних каналів.
З початку 2017 року по місту Лебедину та Лебединському району було прийнято та оброблено 150 звернень громадян, з них 111 – ремонт лічильника, 6 – передача показників, 2 – відновлення газопостачання, 2 – щодо якості газу, 4 – щодо інших питань, 19 – реконструкція внутрішньо будинкової системи газопостачання. 6 – приєднання до газорозподільної системи.
Присутніх на апаратній нараді цікавили деякі окремі моменти роботи ПАТ «Сумигаз», а саме, яку відповідальність несе споживач за умови пошкодження червоної клейкої стрічки-пломби. Втім, конкретної відповіді про масштаб відповідальності надано не було.
Міський голова запитав у Олександра Довгалюка про правомірність зняття газових лічильників на повірку та, у випадку визнання їх непридатними, зобов’язання мешканців міста встановлювати нові лічильники власним коштом. Т.в.о. керуючого Сумським управлінням ПАТ «Сумигаз» пообіцяв розібратися у ситуації та попросив надати йому задокументоване зобов’язання встановити лічильник власним коштом.
Наступне питання, яке розглянули під час апаратної наради – ефективність використання комунального майна територіальної громади у І півріччі 2017 року. Начальник управління економічного розвитку і торгівлі Юрій Магаляс повідомив, що за звітний період на аукціоні продано 1 об’єкт комунальної власності на суму 50,6 тис. грн. До міського бюджету надійшло 42,2 тис. грн., сплачено ПДВ на суму 8,4 тис. грн.
Показник запланованих надходжень від реалізації комунального майна, передбачений бюджетом на 2017 рік в обсязі 50 тис. грн. недовиконаний на 15,6 відсотків. Планується до кінця року реалізація 5 об’єктів, в тому числі і за методом зниження початкової ціни.
На сьогоднішній день завершується підготовка до продажу 3 об’єктів.
В грудні 2016 року на сесії міської ради був затверджений перелік комунального майна, яке буде реалізовуватися протягом 2017 року. Таких об’єктів нараховується 8 одиниць.
Станом на 01.07.2017 року укладено та діє 40 договорів оренди комунального майна. За перше півріччя поточного року від оренди комунального майна до міського бюджету надійшло коштів у сумі 83,9 тис. грн.
З початку 2017 року укладено 2 договори оренди, продовжено 9 договорів та розірвано за згодою сторін 1 договір оренди комунального майна, припинена дія одного договору у зв’язку із закінченням його терміну.
Із загальної кількості діючих договорів оренди 22 – укладено із суб’єктами господарювання, які сплачують орендну плату згідно методики, 18 – укладено із бюджетними організаціями, громадською організацією та поштовим зв’язком, які сплачують орендну плату 1 грн. в рік, відповідно до вимог чинного законодавства.
Відділом комунального майна та приватизації постійно здійснюється контроль за нарахуванням та сплатою орендної плати за майно, страхуванням орендованого майна, інвентаризацією основних засобів, які є у комунальній власності, проводиться звірка з фінансовим управлінням та балансоутримувачами.
Постійно проводиться робота з орендарями-боржниками – направляються досудові претензії з вимогою проведення у визначений термін повного розрахунку за орендоване майно. Інформація про всі майнові операції постійно висвітлюється у газеті «Життя Лебединщини» та на офіційному сайті міської ради.
Відділом комунального майна та приватизації щомісяця здійснюється контроль щодо наявності вільних об’єктів, які є у комунальній власності та оновлюється реєстр такого майна, який щоквартально висвітлюється у газеті «Життя Лебединщини» та розміщується на сайті міської ради з метою залучення суб’єктів господарювання до передачі в оренду або придбання комунального майна.
Станом на 01.07.2017 року на балансі комунальних підприємств, самостійних управлінь та відділів міськвиконкому нараховується 34 вільних об’єкта загальною площею 7,7 тис. кв.м.
Протягом 2017 року громадянами приватизовано відповідно до Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду» 4 квартири, із них – 2 в гуртожитку. До міського бюджету від приватизації житла надійшло 1040 грн.
Відділом комунального майна та приватизації проводиться робота по виявленню відумерлої спадщини та безхазяйного майна на території міської ради. З метою визнання у судовому порядку відумерлої спадщини або безхазяйного майна, відділом підготовлено та передано юридичному відділу справи по 12 об’єктах. П’ять будинків взяті на облік виконавчим комітетом та зареєстровані реєстраційним відділом виконкому як безхазяйні, на 6 господарств готуються справи для взяття їх на облік як безгосподарні. Крім того на території міста виявлено 7 земельних ділянок вільних від забудови. На опрацюванні на предмет виявлення власників безгосподарного майна на сьогоднішній день у відділі перебуває біля 35 будинків.
Крім цього, під час апаратної наради присутнім до відома була доведена інформація про роботу Лебединського бюро правової допомоги. Як зазначив начальник Лебединського бюро Сергій Іванов, бюро є відділом Охтирського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Робота бюро оплачується державою.
Клієнти бюро можуть отримати безоплатну первинну правову допомогу, яка включає: надання правової інформації; юридичні консультації; складання заяв, скарг та інших документів правового характеру (крім процесуальних); представництво інтересів та допомогу в отриманні доступу до безоплатної вторинної правової допомоги.
За період роботи з 01.09.2016 по 28.08.2017 до Лебединського бюро правової допомоги звернулось 715 громадян (з них 714 громадян України , 1- іноземець). Зареєстрованих звернень – 943.
Правопросвітницька діяльність бюро полягає у регулярному проведенні інформаційних заходів з правових питань, які хвилюють людей та є актуальними для громад.
За ініціативою бюро проведено 52 робочі зустрічі. Проведено 52 семінари, лекції на правову тематику.
Бюро правової допомоги як фронт-офіс приймає документи щодо внесення змін, державної реєстрації створення, припинення громадських організацій. Протягом звітного періоду за консультацією звернулось 12 громадських організацій, прийнято документи 6 громадських організацій (3-відмови, 3- прийнято). Бюро має доступ до електронних сервісів МЮУ (отримання інформаційної довідки, щодо перевірки майнових прав, оперативна інформація про стан розгляду свого запиту до державного органу, відомості із різноманітних реєстрів, які ведуться Міністерством юстиції ): звернулось 29 осіб.
Створюються дистанційні пункти доступу (4): КЗОР-Штепівська спеціальна загальноосвітня школа інтернат – 06.10.2016; Лебединська центральна районна бібліотека – 21.10.2016; Лебединський МРЦЗ; с.Будилка.
Відділ з питань внутрішньої політики.