Щорічно чудової весняної пори в бібліотеках країни проходить Всеукраїнський конкурс дитячого читання «Книгоманія». Конкурс дає можливість здобути перемогу не завдяки особливим талантам і здібностям, а тільки завдяки систематичному читанню. Переможці конкурсу потраплять на Фестиваль дитячого читання «Книгоманія» у Львові, де отримають звання «Найкращий читач України». А іще матимуть можливість переконатися в тому, що вони не самотні в своїх уподобаннях, подискутувати про улюблені книжки, зустрітися з улюбленими авторами, познайомитися з історією та культурою Львова, пережити цікаві пригоди, отримати нагороди та нові враження.5 квітня у міській бібліотеці №1 пройшов ІІ етап міського відбору Всеукраїнського конкурсу дитячого читання «Книгоманія – 2017». В конкурсі прийняли участь переможці І етапу у віковій категорії – учні 6-7 класів. Цьогорічне свято книги об’єднало 10 хлопчиків і дівчаток, закоханих у книгу, які виборювали звання “Найкращий читач міста – 2017”. А було це нелегко. Впродовж години кожен учасник відповідав на тестові завдання та запитання вікторини, спілкувався з членами журі. Журі вразили смаки школярів, їх читацькі вподобання, знання творів сучасної української та зарубіжної літератури.
Доки журі вирішувало хто ж з конкурсантів найкращий,на деякий час бібліотека перетворилася на чарівну кімнату пригод та цікавих історій. Квестова програма, яку підготували працівники бібліотеки, заінтригувала не тільки дітей, а й дорослих. Подорожуючи лабіринтом маршруту в пошуках скарбу, учні виконували цікаві завдання казкових героїв: бабусі Казки, Снігової Королеви, Золотої Рибки, Пірата та Баби Яги. Діти були у захваті!
За результатами оцінювання переможцями ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу дитячого читання «Книгоманія-2017» стали учні ЗОШ №3: Вікторія Гресь (6 клас) та Станіслав Орєхов (7 клас). Вони продовжать змагання у ІІІ (обласному ) етапі конкурсу, що відбудеться в Сумській обласній бібліотеці для дітей. Всі учасники конкурсу отримали дипломи і заохочуючі подарунки.
Участь у конкурсі сприяє особистісному розвитку дітей через заохочення їх до систематичного читання книг, підвищенню суспільного значення і ролі бібліотеки та культурної компетентності юних читачів. У дітей формуються навички самостійної роботи з книгою, вони вчаться аналізувати прочитане і творчо інтерпретувати.
Матеріал надано Лебединською міською бібліотекою.