Робота зі зверненнями громадян у комунальному підприємстві “Лебединське будинкоуправління мікрорайону “Черемушки”

Ще одним питанням, розглянутим під час апаратної наради, було питання щодо роботи зі зверненнями громадян у комунальному підприємстві «Лебединське будинкоуправління мікрорайону «Черемушки» протягом 2023 року.

За інформацією начальника цього комунального підприємства Сергія САМОШИНА, до комунального підприємства «Лебединське будинкоуправління мікрорайону «Черемушки» за звітний період надійшло 9 письмових звернень від співвласників багатоквартирних будинків. Питання, що порушувались у зверненнях здебільшого стосувалися поточного ремонту покрівель (8 звернень). Станом 01.01.2024 року поточний ремонт покрівель у будинках № 194,199,200 на вул. Незалежності виконаний.

Одне звернення надійшло за адресою вул.Незалежності,195 щодо заміни (перевірки справності) електропроводки у одній із кімнат. Заявка виконана у повному обсязі.

Також на підприємстві ведеться «Книга щоденних заявок», до якої протягом 2023 року надійшла 51 заявка. Більшість заявок були пов’язані із заміною електричних ламп у місцях загального користування та сходових кліток, поточного ремонту систем водопостачання та усуненням засмічення систем водовідведення.

На особистому прийомі у начальника КП «Лебединське будинкоуправління мікрорайону «Черемушки» були 23 співвласники. Питання були пов’язані з вирішенням проблем, щодо поточного ремонту покрівель, заміною стояків/лежаків холодного водопостачання та водовідведення та заміною ливневих труб. Усі звернення були розглянуті та надані відповідні обґрунтовані роз’яснення як письмові так і усні щодо вирішення проблемних питань.

Усі звернення приймаються та реєструються відповідно до вимог чинного законодавства. Графік прийому громадян розміщений на інформаційному стенді підприємства. Також громадяни можуть отримати консультацію у телефонному режимі у робочий час.

Поділитися