Робота зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лебединської міської ради

Питання стосовно підведення підсумків роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лебединської міської ради за І півріччя 2021 року було детально розглянуто під час засідання виконавчого комітету Лебединської міської ради.

За інформацією начальника загального відділу виконавчого комітету Лебединської міської ради Людмили Бондар, організація роботи зі зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямів діяльності Лебединської міської ради. Основним завданням є забезпечення об’єктивного розгляду звернень громадян, задоволення законних вимог заявників, поновлення порушених конституційних прав, недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам пропозицій, заяв і скарг громадян.

У загальній кількості звернень, що порушили громадяни у І півріччі 2021 році, відсутні такі, термін розгляду яких порушений. Проводиться робота щодо недопущення визнання заяв чи скарг громадян необґрунтованими, заявникам роз’яснюється порядок оскарження прийнятих рішень.

Згідно із графіками, затвердженими міським головою, передбачено проведення особистих прийомів чотири рази на місяць, у тому числі два виїзних прийоми громадян.

У зв’язку із набранням чинності постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» (зі змінами) скасовано до особливого розпорядження проведення особистих прийомів громадян. Разом з тим, громадяни можуть отримати консультацію у телефонному режимі у робочий час або направити письмове чи електронне звернення. У холі для відвідувачів установлена поштова скринька для заяв, скарг та пропозицій.

За І півріччя 2021 року до виконавчого комітету Лебединської міської ради надійшло 427 звернень, в яких порушено 435 питань. Із загальної кількості звернень, 191 надійшло через Сумський обласний контактний центр. За звітний період надійшло 38 колективних звернень, повторних звернень не надходило. Питання, що порушувалися у колективних зверненнях, здебільшого стосувалися питань житлово-комунального господарства, земельних відносин, транспорту і зв’язку. Від органів влади вищого рівня (Сумська обласна державна адміністрація) надійшло 2 звернення, у яких порушено 4 питання.

Приділяється особлива увага зверненням від найменш захищених категорій населення, зокрема, осіб з інвалідністю, пенсіонерів, ветеранів війни та праці, осіб, які постраждали від аварії на Чорнобильській атомній електростанції. До виконавчого комітету Лебединської міської ради звернулися 1 ветеран праці, 32 інваліди І-ІІІ груп, 1 багатодітна матір, 2 учасники антитерористичної операції на Сході та члени їх сімей, інші верстви населення, що потребують соціального захисту та підтримки.

Із загальної кількості звернень, які жителі порушили до керівництва, (435), 301 – вирішено позитивно (76,6%), 42 – перебуває на розгляді, на решту надані ґрунтовні роз’яснення. За характером питань, порушених громадянами у своїх зверненнях, чільне місце посідали питання соціального захисту – 180 (41,7%), комунального господарства – 76 (17,5%), аграрної політики і земельних відносин – 63 (14,5%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 19 (4,4%), житлової політики – 17(3,9%), охорони здоров’я – 16 (3,7%), транспорту і зв’язку – 11 (2,5%) тощо.

За результатами розгляду звернень громадян здійснено профілювання доріг, ремонт колодязів, забезпечено рух автобусів за маршрутом Лебедин-Штепівка, проведено ремонт покрівлі та дезінфекцію горищного приміщення багатоквартирного будинку, відновлено вуличне освітлення, надано матеріальної допомоги на лікування на загальну суму 35 000 гривень. Разом з тим, продовжують перебувати на довгостроковому контролі питання щодо забезпечення водовідведення, ремонту колодязів, благоустрою території, вирішення яких потребує значних коштів та часу.

Результатом вирішення питань, порушених громадянами пільгової категорії, є підключення до міського водогону домогосподарства жителя міста Лебедина, надання матеріальної допомоги, надання дозволу на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства тощо.

На офіційному сайті Лебединської міської ради працює розділ «Електронні звернення». За звітний період надійшло 28 електронних звернень, які розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства.

На сайті розміщений банер та віджет (окрема сторінка, де відображається інформація щодо статусу електронних петицій). Станом на 01.07.2021 до виконавчого комітету Лебединської міської ради надійшла одна петиція, яка не була підтримана і розглядалася відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

Працюють телефонна «гаряча лінія» і «телефон довіри». За звітний період зареєстровано 3 телефонних дзвінки на «гарячу лінію». Загальним відділом виконавчого комітету Лебединської міської ради здійснюється моніторинг результативності розгляду всіх звернень, у тому числі й тих, що надійшли засобами телефонного зв’язку.

У виконавчому комітеті Лебединської міської ради забезпечується проведення перевірок стану виконання підпорядкованими структурами Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008, інших нормативно-правових актів щодо роботи зі зверненнями громадян.

На офіційному сайті Лебединської міської ради розміщено інформацію щодо порядку подання електронних звернень громадян, оприлюднюються відомості про проведення особистих прийомів громадян. У розділі «Звернення» розміщено зразки та вимоги до написання звернень, систематично розміщуються щоквартальні інформації про роботу зі зверненнями, роз’яснення з найбільш актуальних питань, що порушують громадяни тощо.

Вживаються заходи, спрямовані на поліпшення інформованості населення про стан роботи зі зверненнями громадян та надання правової допомоги з цих питань. За І півріччя 2021 року надано безоплатну первинну правову допомогу 3 громадянам.

Діяльність виконавчого комітету Лебединської міської ради спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань.

Поділитися