Безпечно отримуємо адмінпослуги, не наражаючись на небезпеку

Фахівці Лебединської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Сумській області переконливо рекомендують громадянам утриматися від відвідування інспекції без нагальної потреби. Користуючись сучасними можливостями більшість питань та проблем можна вирішити дистанційно, скориставшись Інтернетом або послугами пошти.

У випадку, якщо питання потребує обов’язкового відвідування податкового органу, необхідно неухильно дотримуватись рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України щодо зменшення впливу та передачі гострих респіраторних вірусних інфекцій, а саме:

  • користуватися захисною маскою та дезінфікуючими засобами;
  • уникати контакту з тими, хто має симптоми захворювання.

Податківці звертаються з проханням зменшити рух паперових документів та активізувати роботу із засобами електронного зв’язку та поштою. У цьому вам допоможе Електронний кабінет платника.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням: http://cabinet.tax.gov.ua.

Через Електронний кабінет ви можете подати заяви для отримання адміністративних послуг, зокрема:

  • картки платника податків;
  • відмітки у паспорті громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
  • реєстрації реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;
  • включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цього Реєстру, витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій;
  • довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
  • довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
  • відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
  • копії реєстраційних посвідчень реєстраторів розрахункових операцій направляються на адресу електронної пошти заявника (оригінал можна буде отримати після закінчення карантину).

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом, ви можете звернутись до служби підтримки (телефон 0 800 501 007) або скористатися посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.

Шановні громадяни та платники податків! Податківці звертаються до вас і просять з розумінням  сприймати ситуацію, що склалася в умовах пандемії коронавірусу. Будьте свідомими, не наражайте на небезпеку себе та оточуючих вас людей.

Поділитися