Музейна педагогіка: дошкільнята знайомилися з мистецтвом

В рамках музейного проекту «Мистецтво для найменших», 24 січня 2020 року відбулася чергова зустріч працівників Лебединського міського художнього музею ім. Б.К.Руднєва з вихованцями старшої групи «Ромашка» дитячого садочка «Калинка». Темою зустрічі було знайомство дітей із зимовими пейзажами у творах художників – «Зачарувала все зима».

В художньому музеї переконані, що мистецтво – це оптика, через яку ми бачимо світ та себе у цьому світі. Мистецтво розвиває особистість, зокрема такі якості, як уява та творчий підхід до життя. За допомогою мистецтва ми можемо усвідомити те, що не в змозі отримати від життєвого досвіду.

Під час цього заходу малята познайомилися з репродукціями картин відомих мистців пензля П.Левченка «Село взимку», В.Циплакова «Мороз і сонце», К.Юона «Кінець зими. Полудень» та іншими. Діти також пригадали зимові місяці, подумки подорожували до зимового лісу, уявляли білосніжні кучугури снігу, річку, яка спить під кригою, відгадували загадки, згадували народні прикмети, слухали вірші про зиму. Також малята з цікавістю розглядали картини, вчилися їх «читати» та відгадувати настрій твору.

Дітям дуже сподобалася гра «Назви зимові слова на звук «С» – сніг, сани, сніговик, снігуронька… Під час гри вони ще вивчили й нові слова: жанр пейзажу, зимовий пейзаж.

Такі заняття, є надзвичайно важливими для дітей, адже до семи років найбільше розвиваються нейронні зв’язки. І, звичайно, у цьому віці основним видом діяльності дитини є гра. Тому з мистецтвом краще починати знайомитися через гру. А пізніше вже спрацює логіка, яка все розкладе на свої місця.

Дуже важливо також водити дітей в музеї, на виставки, організовувати цікаві події із спогляданням витворів мистецтва. І, що дуже важливо – не нав’язувати дитині власну думку. Просто спостерігати за тим, як малеча сприймає той чи інший витвір мистецтва.

Художній музей

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *