З метою виховання молоді міста через створення соціальної реклами, яка закріплює загальнолюдські цінності: моральність, милосердя, дружелюбність, патріотизм, толерантність, почуття краси і гармонії, у місті оголошено конкурс соціальної реклами «Я люблю своє місто».
Положення про проведення конкурсу затверджено розпорядженням міського голови № 161-ОД від 13.11.2019. Конкурс проводиться з 15 листопада по 12 грудня 2019 року. Роботи приймаються до 12 грудня 2019 року включно.
До участі у конкурсі необхідно підготувати рекламний матеріал соціального характеру за одним із наступних напрямків:
– «Моя сім’я – мій Лебедин»;
– «Розумне суспільство проти насильства»;
– «Лебединці – нація здорових людей»;
– «Гарна освіта сьогодні – справжній професіонал завтра»;
– «Чисте місто починається із кожного з нас».
До участі в Конкурсі допускаються вчасно подані авторські роботи, зміст яких відповідає затвердженій тематиці конкурсу. Усі документи надсилаються у двох примірниках: у паперовому (малюнок, фотографія, колаж з підписом) та у електронному вигляді на носіях поміткою «Організаційний комітет Конкурсу» на адресу: м. Лебедин вул. Пушкіна, 2.
ПОЛОЖЕННЯ
про проведення міського конкурсу соціальної реклами «Я люблю своє місто»
1.Загальні положення
Це Положення регламентує статус і порядок проведення міського конкурсу соціальної реклами «Я люблю своє місто» (далі – Конкурс), вимоги до учасників і робіт Конкурсу, порядок подачі документів на Конкурс і діє до завершення конкурсних заходів.
Конкурс проводиться з метою виховання молоді міста через створення соціальної реклами, яка закріплює загальнолюдські цінності: моральність, милосердя, дружелюбність, патріотизм, толерантність, почуття краси і гармонії.
Конкурс розглядається як механізм надання молоді можливості висловити своє ставлення до тієї чи іншої проблеми, зробити свій внесок у розвиток соціальної реклами, а також залучити молоді таланти до створення соціальної реклами в Україні.
Організатором Конкурсу виступає виконавчий комітет Лебединської міської ради, відділ молоді та спорту виконавчого комітету Лебединської міської ради (додаткова інформація, коментарі до конкурсних тем, порядок оформлення публікуються на офіційному сайті організатора ─ https://lebedynrada.gov.ua//).
2.Умови участі у Конкурсі
У Конкурсі можуть узяти участь молоді громадяни міста віком від 10 до 35 років, які нададуть документи відповідно до умов Конкурсу.
Для участі у Конкурсі необхідно підготувати рекламний матеріал соціального характеру на одну чи кілька тем, установлених організаторами Конкурсу, що відповідає меті та завданням Конкурсу. До кожної конкурсної роботи має бути додана заявка на участь у Конкурсі (додається). Заявка є документом, необхідним для включення робіт автора до списку конкурсантів.
Участь у Конкурсі безкоштовна.
Надсилаючи рекламу на Конкурс, учасник повинен зважати на дотримання у роботі необхідних умов ефективної реклами:
- зміст і сюжет не повинні суперечити законодавству України;
- текст реклами має бути коротким, лаконічним та оригінальним;
- наявність у рекламі емоційного забарвлення, носіями якого є колір, світло, шрифт, малюнок, графічні елементи тощо;
- відсутність у рекламі відомостей, які суперечать дійсності (недостовірні відомості).
У роботах, надісланих для участі у Конкурсі, не повинно бути:
- імен авторів, адрес і телефонів, інформації про спонсорів, імен політичних діячів та лідерів рухів, у тому числі релігійних символів, назв та згадок (логотипів, брендів) товарної реклами, у будь-яких формах згадок про політичні партії, а також політичних лозунгів, висловлювань, що несуть антидержавний та антиконституційний зміст;
- зображень: інтимних сцен, усіх видів свастики, насилля, дискримінації, вандалізму, що відображають тілесні страждання людей і тварин; інформації, яка в будь-якій формі принижує гідність людини чи окремої національної групи людей;
- об’єктів права інтелектуальної власності, що не належать учаснику;
- будь-яких порушень прав третіх осіб.
Категорично забороняється використовувати чужі тексти чи ідеї дизайну (повністю чи частково). У разі невиконання цієї умови робота відсторонюється від участі в Конкурсі.
3.Порядок організації і проведення Конкурсу
Конкурс проводиться на території міста з 15 листопада по 12 грудня 2019 року. Роботи приймаються до 12 грудня 2019 року включно.
Усі роботи оцінюються конкурсною комісією в складі представників організаторів Конкурсу, партнерів Конкурсу, а також проводиться онлайн-голосування для визначення переможців у номінації «Глядацькі симпатії».
Підбиття підсумків за результатами інтернет-голосування та роботи експертної комісії – до 20 грудня 2019 року.
Конкурс проводиться за такими темами:
«Моя сім’я – мій Лебедин» ─ тема, яка сприяє орієнтації молоді на створення сім’ї, народження дітей, популяризацію сімейних цінностей у молодіжному середовищі, взаємозв’язок поколінь.
«Розумне суспільство проти насильства» ─ охоплює весь спектр питань, пов’язаних із застосуванням фізичної сили чи різного роду погроз стосовно дітей, підлітків, молоді для нав’язування своєї волі.
«Лебединці – нація здорових людей» ─ тема присвячена здоровому способу життя, боротьбі з курінням, алкоголізмом, наркоманією, правопорушеннями, пристрастю до азартних ігор.
«Гарна освіта сьогодні – справжній професіонал завтра» ─ тема пропаганди якісної і доступної освіти для кожного громадянина, професіоналізму в усіх галузях життя міста як гарантії міцної і сильної держави.
«Чисте місто починається із кожного з нас» ─ тема збереження екології, захисту навколишнього середовища.
До участі в Конкурсі допускаються вчасно подані авторські роботи, зміст яких відповідає затвердженій тематиці Конкурсу, зазначені в пункті 3 цього Положення.
Усі документи надсилаються у двох примірниках: у паперовому (малюнок, фотографія, колаж з підписом, який носить інформативний та життєствердний характер) та в електронному вигляді на носіях із поміткою «Організаційний комітет Конкурсу» на адресу: вулиця Пушкіна, 2, місто Лебедин.
Технічні вимоги до робіт:
Макет соціального плакату надається у друкованому вигляді довільного формату та в електронному вигляді на електронних носіях. Приймаються роботи в електронному вигляді з роздільною здатністю знімка 300 пікселів/дюйм (цифровий формат: JPG або TIF-файл, не менше ніж 2551 х 1795 пікселів).
Надсиланням матеріалів учасники надають згоду на їх публікування в мережі Інтернет та друкованих засобах масової інформації, а також на те, що їх повернення організатором не здійснюється. Усі рекламні матеріали не рецензуються.
4.Порядок визначення переможців Конкурсу
З метою визначення переможців Конкурсу створюється конкурсна комісія, до складу якої входять представники органів виконавчої влади, громадських організацій та представники організатора.
Конкурсна комісія оцінює кожну конкурсну роботу за 5-ти бальною шкалою за такими критеріями:
- відповідність роботи заявленій темі;
- аргументованість, професіоналізм виконання, ефективність рекламних, соціальних методик і технологій;
- соціальна значимість, позитивність, креативність (новизна ідеї, оригінальність, гнучкість мислення) конкурсної роботи;
- точність і влучність мови та стилю соціальної реклами.
Конкурсна комісія має право відхилити надіслані роботи, якщо вони не відповідають умовам цього Положення.
Результати Конкурсу будуть розміщені на сайті https://lebedynrada.gov.ua// до 20 грудня 2019 року.
5.Інтернет-голосування
Інтернет-голосування триватиме з 12 грудня по 19 грудня 2019 року на сайті https://lebedynrada.gov.ua//.
У голосуванні може взяти участь будь-який відвідувач сайту. Голосувати за одну і ту ж роботу можна лише один раз. Кількість робіт, за які голосує відвідувач, необмежена.
За результатами інтернет-голосування визначаються власники призів глядацьких симпатій за темами Конкурсу.
6.Нагородження
За результатами Конкурсу переможцям присуджуються 1, 2 і 3-тє місця в кожній темі.
Усі переможці Конкурсу, незалежно від отриманого місця, нагороджуються дипломами із зазначенням призового місця і отримують призи.
Усі учасники Конкурсу отримують «Диплом учасника Конкурсу».
Кращі авторські роботи отримають організаційну, інформаційну підтримку і будуть рекомендовані для практичної реалізації за згоди авторів.
Роботи переможців публікують у засобах масової інформації, які підтримали цей Конкурс.
Передача учасником своєї роботи для участі в Конкурсі, відповідно до цих правил, означає повну і безапеляційну згоду учасника із цим Положенням.
7.Інші умови
Організаційний комітет Конкурсу залишає за собою право використовувати конкурсні роботи в некомерційних цілях і без виплати грошової винагороди автору, але з обов’язковим зазначенням імені автора; проведення на території міста соціальних рекламних кампаній, створених на базі конкурсних робіт, розповсюдження соціальної рекламної продукції в установах загальної і професійної освіти; відтворення робіт для потреб Конкурсу і з метою його реклами, для розміщення в пресі, Інтернеті.
У разі виникнення вимог, претензій і позовів третіх осіб, у тому числі правовласників авторських і суміжних прав на надану роботу, учасник зобов’язується вирішувати їх від свого імені і за свій рахунок.