Хмарні технології – це сучасно й цікаво!

Сучасний освітній процес не можна уявити без використання інноваційних технологій, серед яких усе більшого значення набувають інформаційно-комунікаційні, зокрема хмарні, що мають багато переваг для формування однієї із найважливіших компетентностей – уміння вчитися протягом життя.

Із метою популяризації зазначених вище технологій та обміну досвідом у їх використанні й був проведений обласний воркшоп «Використання хмарних технологій на уроках української мови та літератури» на базі Лебединської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1. Модераторами  воркшопу були методист з української мови та літератури Сумського ОІППО та вчителі української мови та літератури, які представляли різні регіони нашої області.

На початку роботи семінару гостей вітали Гримайло Т.О., т.в.о. начальника відділу освіти, та Прокопченко Н.А., директор Лебединської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1.

Методист з української мови СОІППО Шерстюк Л.М. продемонструвала переваги презентацій, виконаних у програмі Presi.

Сподобалася учасникам воркшопу вправа-руханка «Бінго», під час виконання якої вчителі більше дізналися інформації один про одного та налаштувалися на плідну працю.

 

Відрадно, що будь-який семінар учителів української мови та літератури, який проводить Шерстюк Л.М.,  має справді пізнавальну цінність. Це не лекції, які нікому не цікаві, а практичні вправи, що їх із задоволенням і продуктивно використовують педагоги у своїй роботі з учнями. Усі учасники воркшопу були активними його учасниками, бо вправлялися в роботі з різними хмарними сервісами.

Учитель Рогова Н.В. (м.Суми) модерувала роботу з інтерактивною дошкою Padlet та тренажером для запам’ятовування Quizlet.

Роботу з використанням сервісів Web 2.0 (LearningAps i Lino it) скеровувала вчитель Лемешко О.А. (м.Конотоп).

Наше місто у творчій групі представляла учитель Лебединської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №1 Зазеко О.В., яка запропонувала учасникам воркшопу роботу з QR-кодами на різних етапах уроку як засіб формування комунікативно-когнітивної компетентності учнів.

Як швидко перевірити знання учнів, використовуючи мобільний додаток Plickers, ділилася досвідом Панченко Т.М. (М.Суми).

Ще однією цікавою технологією, із якої вправлялися учасники воркшопу, було використання відеохостингу YouTube. Її запропонувала Шеденко Н.В. (Липоводолинський район)  Учителі не тільки розглянули можливості даного ресурсу, а й працювали над створенням власних каналів.

Результати своєї роботи та враження від вправ  протягом усього воркшопу учасники розміщували на колективній інтерактивній онлайн-дошці. До речі, дуже цікаво було читати ці дописи в кінці роботи семінару.

Кожен учасник заходу почерпнув для себе щось нове, цікаве. Ніхто не залишився байдужим спостерігачем, а всі були активними учасниками воркшопу.

Присутні подякували педагогічному колективу за гостинність та побажали нових педагогічних шукань, а на згадку про творчу роботу на Лебединщині отримали Великодні сувеніри.

Отже, такі методичні заходи необхідні для професійного зростання педагога та успішної роботи в сучасному інформаційному світі. Вони допомагають зробити навчальний процес цікавим для учня, який не уявляє життя без Інтернету та гаджетів.

Відділ освіти.

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *