Сьогодні під час апаратної наради, проведеної міським головою Олександром Бакликовим, було розглянуто питання щодо надання адміністративних послуг через відділ з організації надання адміністративних послуг Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Лебединської міської ради протягом І півріччя 2018 року. Як зазначила начальник відділу Олена Мішеніна, згідно рішення виконавчого комітету Лебединської міської ради від 20.06.2018 № 147 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Лебединської міської ради від 20.02.2017 № 57 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг» наразі Центром надання адміністративних послуг надається 87 адміністративних послуг, серед них – 48 належать до повноважень Лебединської міської ради, 14 – Головного територіального управління юстиції, 7 – Державної міграційної служби, 16 – Управління Держгеокадастру, Управління Держпродспоживслужби – 1, Управління ДСНС – 1.
Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» відділом розроблені інформаційні та технологічні картки. Адміністратори та начальник відділу підключені до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та надають послуги з питань державної реєстрації прав власності на нерухоме майно, а також підключені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
За 6 місяців для отримання адміністративних послуг до адміністраторів Центру надання адміністративних послуг звернулось 2438 осіб з таких питань: містобудування та архітектури – 43; земельних питань – 146; житлово-комунального господарства (видалення зелених насаджень) – 57; приватизація нерухомого майна – 16; торгівля та побутове обслуговування – 46; документи дозвільного характеру – 5; служба в справах дітей – 15; міграційна служба – 345. Реєстраційний відділ: нерухоме майно – 262; реєстрація/зняття місця проживання – 934; відділ у Лебединському районі Головного управління Держгеокадастру – 562; Головне територіальне управління юстиції – 7.
З поважних причин 79 особам було відмовлено в наданні адміністративних послуг. Частіше відмови у наданні адміністративних послуг відбуваються при зверненні осіб стосовно надання земельних ділянок для містобудівних потреб (що наразі пояснюється відсутністю детального плану та плану зонування території міста Лебедина). Основними причинами відмов в отриманні послуг є неповний пакет документів, який надається при зверненні.
До місцевого бюджету за надання адміністративних послуг надійшло надходжень в сумі 840 574 грн.
Адміністраторами відділу було притягнуто до адміністративної відповідальності, передбаченої статтями 197, 198 Кодексу України про адміністративні правопорушення 246 осіб, з них: 33 осіб притягнули до адміністративної відповідальності шляхом стягнення штрафу, на 213 осіб накладено стягнення у вигляді попередження. В Лебединському районному суді Сумської області розглядались справи про адміністративне притягнення 2 осіб, які не досягли вісімнадцяти років.
Адміністраторами відділу постійно надаються консультації та методична допомога щодо отримання адміністративних послуг в Центрі.
Належна увага приділяється підвищенню кваліфікації та навчанню адміністраторів, з цією метою постійно проводяться семінари та тренінги, а також наради з представниками суб’єктів надання адміністративних послуг (Державна міграційна служба України в Сумській області, Управління Держгеокадастру в Сумській області, Головне територіальне управління юстиції), де розглядаються нововведення в законодавстві та вирішуються проблемні питання.
Відділ з організації надання адміністративних послуг Центр надання адміністративних послуг постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів у Центрі та високу якість обслуговування. Постійно триває робота з покращення надання адміністративних послуг населенню.
Відділ з питань внутрішньої політики.