Сьогодні, 29 січня відбулася апаратна нарада, яку провів міський голова Олександр Бакликов. На ній було розглянуте питання: “Про стан виконання виконавчим комітетом Лебединської міської ради делегованих повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» у 2017 році”. Доповідав керуючий справами Сергій Подолько.
Протягом 2017 року виконавчим комітетом Лебединської міської ради відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» здійснювалася робота щодо виконання власних та делегованих повноважень. З 97 повноважень, делегованих органами виконавчої влади, відповідна робота проводилася з виконання 68. З інших – робота не проводилася, оскільки це не належить до компетенції виконавчого комітету Лебединської міської ради.
У звітному періоді із 345 прийнятих рішень виконавчого комітету Лебединської міської ради – 226 щодо виконання делегованих повноважень, що становить 66% і відповідно із 203 розпоряджень міського голови – 113 з делегованих повноважень, що складає 56%. Ці показники майже на рівні минулого року (рішень – 233 – 70% і розпоряджень 116 – 52%).
Окрім прийняття основних розпорядчих актів вживалися інші заходи щодо здійснення делегованих повноважень, а саме:
-організовано надання 86 адміністративних послуг, для отримання яких до ЦНАПу звернулось 5 388 осіб;
-забезпечене зберігання 3 446 документів Національного архівного фонду, що мають місцеве значення;
-безкоштовними послугами об’єктів культури міста скористалося 2 775 осіб, від батьківської плати за навчання у Лебединській дитячій школі мистецтв на 2017-2018 навчальний рік звільнено 8 учнів, які стали переможцями міжнародних, Всеукраїнських та обласних конкурсів, сім учнів загальноосвітніх навчальних закладів отримують стипендію міського голови;
-до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов, включено 168 сімей;
-здійснено 200 заходів, передбачених документацією із землеустрою;
-для проведення громадських та тимчасових робіт у місті Лебедині було задіяно 90 осіб, зареєстрованих як безробітні;
-здійснювався соціальний патронаж щодо 42 осіб, які засуджені до покарань, не пов’язаних з позбавленням волі;
-формувався та проводився реєстр територіальної громади міста та відповідно здійснена реєстрація 1 148 громадян і знято з реєстрації – 809 осіб;
-видано 199 наказів з питань ведення реєстру виборців стосовно 2 621 особи;
-та ряд інших заходів.
Аналіз виконання делегованих повноважень за напрямками діяльності свідчить, що основна кількість рішень і розпоряджень приймається з питань:
-розгляду справ про адміністративні правопорушення;
-вирішення питань опіки і піклування;
-здійснення контролю за належною експлуатацією та організацією обслуговування населення підприємствами житлово-комунального господарства, торгівлі та громадського харчування;
-здійснення заходів щодо військово-патріотичного виховання населення;
-вирішення відповідно до закону питань про проведення зборів, мітингів та інших масових заходів.
У 2017 році стан виконання делегованих повноважень в окремих галузях діяльності розглядався на засіданнях виконавчого комітету міської ради (розглянуто 26 питань) та на апаратних нарадах у міського голови (відповідно 42 питання).
У звітному періоді Сумською обласною державною адміністрацією була проведена комплексна перевірка здійснення виконавчими органами Лебединської міської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади. Суттєвих недоліків під час перевірки не було виявлено, а зауваження усунені у встановлені терміни.
Коротко аналізуючи стан виконання делегованих повноважень в окремих галузях можна зазначити наступне.
Одним з найважливіших питань, що вирішує сьогодні міська влада, є формування місцевого бюджету, його виконання, наповнення доходної частини. Тому на засіданнях виконкому щоквартально обговорювалися питання про виконання програми соціально-економічного розвитку та бюджету міста і затверджувалися заходи щодо наповнення доходної частини бюджету. Відповідно до статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» здійснювався контроль за дотриманням цін і тарифів у місті. Щоквартально проводиться моніторинг тарифоутворення та аналіз рівня оплати населенням вартості житлово-комунальних послуг, наданих комунальними підприємствами міста. У звітному періоді прийнято 3 рішення про підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги, 6 – про їх коригування, 2 – про підвищення і затвердження тарифів на перевезення пасажирів в міському сполученні. Крім того, затверджувалася вартість платних послуг, що надаються Лебединським міським художнім музеєм ім. Б.К.Руднєва та розмір батьківської плати за навчання у дитячій школі мистецтв імені народного артиста СРСР Б.Р.Гмирі.
Відповідно до законодавства у 2017 році прийняті розпорядження міського голови про дострокове розірвання контракту з 1 керівником комунального підприємства, 2 – про призначення нових керівників та продовжено строк дії контракту з 4 керівниками комунальних підприємств, що є у власності територіальної громади міста Лебедина.
Завдяки злагодженій роботі підприємств житлово–комунальної сфери міста, оперативному вирішенню питань при ліквідації ситуацій, які виникали, опалювальний сезон 2017 року пройшов без збоїв.
Для вирішення невідкладних питань життєдіяльності міста у минулому році були придбані 2 комунальні автобуси для здійснення перевезень, 3 одиниці спецтехніки для здійснення робіт щодо благоустрою міста та 35 шт. (в т.ч. 15 шт. для роздільного збирання) контейнерів для сміття.
Це дало змогу вчасно проводити вивезення твердих та рідких побутових відходів у місті, проводити роботи щодо благоустрою та вчасно очищати територію міста від снігу, значно покращити перевезення містян.
У порівнянні з минулим роком можна зазначити, що у сфері житлово-комунального господарства виконано значно більше робіт, що дало змогу покращити якість житлово-комунальних послуг, провести роботи щодо покращення благоустрою міста і створення комфортних умов для проживання. Але, незважаючи на значну проведену роботу, ця галузь міста залишається однією з найбільш проблемних. Це пов’язано з недостатнім фінансуванням, експлуатацією малоефективного і застарілого обладнання.
Також проблемою є відсутність містобудівного кадастру та затвердженої містобудівної документації, що призупиняє надання земельних ділянок фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб.
У 2017 році на території міста діяло 38 договорів оренди на об’єкти комунального майна. Продаж об’єктів комунальної власності проводиться виключно на конкурсній основі через аукціон. У звітному періоді продано 5 об’єктів комунальної власності.
Виконавчий комітет Лебединської міської ради у 2017 році реалізовував делеговані повноваження у сферах освіти, культури, фізкультури і спорту та соціального захисту населення.
У зв’язку зі змінами у законодавстві, у минулому році на виконавчий комітет покладені нові делеговані повноваження щодо здійснення контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення. Для їх реалізації було визначено відповідального працівника.
У звітному періоді виконавчий комітет сприяв забезпеченню виконання заходів щодо призову громадян України на строкову військову службу до Збройних Сил України. План призову у 2017 році виконаний, на строкову військову службу до Збройних Сил України та інших військових формувань призвано 24 чоловіки. Активно проводилася рекламно-агітаційна робота щодо пропагування військової служби за контрактом в Збройних Силах України, завдяки чому на службу за контрактом призвано 40 громадян.
Протягом звітного періоду виконавчим комітетом Лебединської міської ради проведено певну роботу щодо здійснення організаційних і практичних заходів для своєчасного і якісного розгляду звернень громадян, вирішення порушених у них питань, забезпечення контролю за їх виконанням. Упродовж року до виконкому міської ради надійшло 595 письмових та усних звернень, що майже на 5 % більше, ніж за минулий рік.
Крім зазначених повноважень, виконавчим комітетом Лебединської міської ради активно виконується ряд інших повноважень органів виконавчої влади, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».Наступним розглянули питання ”Про результати роботи адміністративної комісії при виконавчому комітеті Лебединської міської ради за 2017 рік”. Доповідала начальник відділу контролю Олена Пивоварова.
При виконавчому комітеті Лебединської міської ради створена та працює адміністративна комісія, яка в своїй роботі керується Кодексом України про адміністративні правопорушення та Положенням про адміністративну комісію, затвердженим рішенням виконавчого комітету Лебединської міської ради від 27.04.2011 № 99. Таким чином, робота комісії здійснюється на засадах законності та прозорості. Рішення комісії виносяться спільним обговоренням з усіма членами адміністративної комісії і завжди є обгрунтованими.Засідання адміністративної комісії проводяться у міру надходження протоколів про адміністративні правопорушення. Адміністративна комісія розглядає справи про адміністративні правопорушення, зазначені в статті 218 КУпАП.
До адміністративної комісії при виконавчому комітеті Лебединської міської ради у 2017 році надійшло 58 протоколів, що на 1 протокол менше, ніж за відповідний період минулого року. Повернуто до уповноважених органів, які мають право складати протоколи, 6 протоколів як такі, що не відповідають вимогам чинного законодавства (для належного оформлення).
Адміністративна комісія у 2017 році провела 20 засідань, на яких розглянула 53 адміністративних протоколи про вчинення громадянами адмінправопорушень (у 2016 році – 51).
У тому числі :
25 – складені працівниками Лебединського відділення поліції;
24 – фахівцем батальйону поліції охорони;
4 – надійшло із міст Суми, Ромни.
Адміністративна комісія розглядає справи з урахуванням характеру вчиненого правопорушення, особи правопорушника, ступеня його вини, майнового стану, обставин, що пом’якшують чи обтяжують відповідальність, про що свідчать накладені адміністративні стягнення.
Із розглянутих 53 справ, прийнято 53 постанови. За результатами розгляду 53 особи притягнуто до адміністративної відповідальності.
З них:
– на 46 осіб накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу на загальну суму 13 821 гривня (у 2016 році – 14 566 гривень); сплачено порушниками добровільно – 13 736 (у 2016 – 12 206) гривень;
– попереджено 2 особи;
– закрито справ – 5, відповідно до статті 22 КУпАП, звільнення від адміністративної відповідальності за малозначністю з оголошенням усного зауваження – 1, до статті 247 КУпАП, відсутність події і складу адміністративного правопорушення – 1, до статті 38 КУпАП, закінчення строків накладення адміністративного стягнення на момент розгляду справи – 3.
Із розглянутих справ до адміністративної відповідальності притягнуто :
– за статтею 179 КУпАП «Розпивання пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв на виробництві» – 20 чол.;
– за статтею 180 КУпАП «Доведення неповнолітнього до стану сп’яніння» – 1;
– за частиною 2 статті 156 КУпАП «Порушення правил торгівлі пивом, алкогольними, слабоалкогольними напоями та тютюновими виробами» –2;
– за статтею 152 КУпАП «Порушення правил благоустрою» – 29;
– за частиною 1 статті 175-1 КУпАП «Куріння тютюнових виробів у заборонених місцях» – 1;
– за частиною 1 статті 154 КУпАП «Порушення правил тримання собак і котів» – 1;
– за статтею 183 КУпАП «Завідомо неправдивий виклик спецслужб» – 3.
Залишаються актуальними питання перебування на робочому місці в нетверезому стані та порушення правил благоустрою.
До Лебединського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Сумській області для примусового виконання направлено 1 постанову на загальну суму 640 гривень. Станом на 29.01.2018 року на виконанні залишається 3 постанови.