Про підсумки роботи із зверненнями громадян у Білопільському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Сумської області

Протягом 2017 року в управлінні зареєстровано 10646 звернень громадян Білопільського району, які надійшли під час особистих та виїзних прийомів, а також різними засобами зв’язку.

На особистому прийомі керівництвом було прийнято 367 мешканців району, у тому числі на особистому прийомі в управлінні – 144 особи, на виїзних прийомах – 223.

Розглянуто 26 письмових звернень громадян, що на 9 звернень більше, ніж у 2016 році. Скарги на дії посадових осіб не надходили. Серед письмових звернень – 4, які надійшли через вищі органи влади та організації, що на рівні показника 2016 року.

Під час розгляду письмових звернень громадян забезпечено безумовне додержання вимог статті 20 Закону України “Про звернення громадян” щодо термінів розгляду та надання відповідей.

На особистому прийомі у приймальні управління “єдине вікно” у 2017 році прийнято 9174 відвідувачів з питань пенсійного забезпечення, що на 1874 більше, ніж у 2016 році. У жовтні – листопаді кількість відвідувачів збільшилась у 1,5 рази.

Актуальною тематикою у зверненнях постає питання щодо надання роз’яснень законодавства про пенсійне забезпечення у зв’язку з проведенням пенсійної реформи не лише у тих, хто на сьогодні вже є пенсіонером, чи найближчим часом ним стане, а й у тих, хто може ним бути у далекому майбутньому. Це підтверджує збільшення звернень у звітному році.

У своїх зверненнях до управління, в тому числі на особистих прийомах, громадяни найчастіше порушували питання правильності призначення та перерахунку пенсій – 40 % загальної кількості звернень, роз’яснення чинного пенсійного законодавства – 30 %, відображення страхових внесків у персоніфікованому обліку – 10 % тощо.

Не дивлячись на зростання загальної кількості звернень, у минулому році кількість масових звернень зменшилась на 93. Також у 2017 році не зареєстровано жодного повторного звернення.

Для спрощення доступу осіб до інформації та попередження випадків повторності звернень безперебійно працюють “гарячі” телефонні лінії прямого спілкування керівництва і спеціалістів з мешканцями району, на які у 2017 році звернулося 540 осіб (більше на 75 осіб, ніж у 2016-му).

З метою зменшення звернень громадян до стаціонарного приміщення управління проведено 92 виїзні прийоми в населених пунктах району за місцем проживання громадян.

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *