Засідання виконкому: робота зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лебединської міської ради протягом 2017 року

17 січня у відбулося перше у цьому році засідання виконавчого комітету Лебединської міської ради у оновленому складі. Під час роботи основним питанням порядку денного було підведення підсумків роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік.

Начальник загального відділу Людмила Бондар повідомила, що робота  зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лебединської міської ради здійснюється за наступними напрямками: робота з письмовими зверненнями; робота з усними зверненнями; робота з електронними зверненнями; робота з електронними петиціями; робота із запитами на отримання публічної інформації; співпраця з державною установою «Сумський обласний контактний центр»; координація роботи телефонних звернень; забезпечення організації прийомів громадян керівництвом Лебединської міської ради та її виконавчого комітету.

Налагоджена робота щодо реєстрації заяв і скарг та особистого прийому громадян. Аналітичні матеріали з питань розгляду звернень громадян розглядались на засіданні виконавчого комітету в січні 2017 року за підсумками року та липні 2017 року за підсумками 6 місяців 2017 року.

Протягом звітного періоду до виконавчого комітету Лебединської міської ради надійшло 595 звернень. Вирішено позитивно 458, аргументовані роз’яснення надані на питання, порушені у 125 зверненнях.

25 звернень надійшло з органів влади вищого рівня (обласної державної адміністрації). На всі звернення надані обґрунтовані відповіді.

Одним із напрямків роботи загального відділу виконавчого комітету Лебединської міської ради є співпраця  з державною установою «Сумський обласний контактний центр» та Урядовою гарячою лінією. Слід зазначити, що кількість звернень, що надходять до  Сумського  обласного контактного центру та Урядової гарячої лінії у звітному періоді суттєво зменшилась (104 звернення за 2017 рік проти 157 за аналогічний період 2016). Всі звернення розглядалися оперативно, відповіді на них надавалися вчасно.

Завдяки цілеспрямованим зусиллям виконавчого комітету Лебединської міської ради направленим на позитивне вирішення проблем, болючих для  великої кількості членів громади міста, повторних звернень не було.

За звітний період у зверненнях громадян порушено 651 питання.

Із загальної кількості звернень, що надійшли питому вагу складають заяви щодо житлово – комунального господарства – 172 (2016 рік – 161), соціального захисту 159 (2016 рік-138), земельні відносини – 75 (2016 рік – 36).

За результатами розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги, надавалася одноразова матеріальна допомога на лікування на загальну суму 37 968 гривень (рішення виконавчого комітету Лебединської міської ради 6 600 гривень та із цільового фонду 31 368 гривень).

Виконавчий комітет Лебединської міської ради продовжує спрямовувати свою діяльність на поліпшення життя мешканців міста та вважає питання, які вони  порушують у своїх зверненнях, індикатором рівня соціально-економічного розвитку міста, ефективності роботи органу місцевого самоврядування.

З метою здійснення контролю за додержанням термінів розгляду звернень громадян, визначених чинним законодавством систематично аналізуються і узагальнюються звернення, готуються нагадування про терміни надання відповідей на звернення, що перебувають на виконанні в управліннях, відділах міськвиконкому.

Згідно з графіками, затвердженими розпорядженням міського голови двічі на місяць проводяться особисті прийоми громадян міським головою, заступниками міського голови, секретарем міської ради, керуючим справами  виконавчого комітету Лебединської міської ради в міській раді та за місцем роботи і проживання громадян. Графіки прийому громадян керівництвом міськвиконкому оприлюднюються в міськрайонній газеті «Життя Лебединщини», на офіційному веб-сайті міської ради (сторінка «Графік прийому») та розміщуються на стенді в приміщенні виконавчого комітету Лебединської міської ради. Крім того, графіки особистого прийому громадян керівництвом міськвиконкому доведені до відома установ і організацій міського підпорядкування. 

Постійно проводиться робота щодо удосконалення роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом, а також щодо розмежування компетенції між органами місцевого самоврядування.

З метою інформування населення про діяльність місцевих органів влади з питань соціально-економічного розвитку міста у місцевих ЗМІ висвітлювалась інформація щодо вирішення актуальних питань життєдіяльності міста, котрі викликають звернення громадян. Оприлюднювалися виступи міського голови, начальників управлінь та відділів, керівників підпорядкованих підприємств.

На офіційному сайті Лебединської міської ради є розділ «Електронні звернення». У звітному періоді надійшло 12 таких звернень.

У серпні 2017 року підписаний меморандум про взаєморозуміння між Лебединською міською радою та Міжнародною благодійною організацією «Фонд східної Європи» щодо запровадження електронних петицій до Лебединської міської ради через «Єдину систему місцевих електронних петицій». У вересні 2017 року на офіційному веб-сайті Лебединської міської ради розміщений модуль системи, яка дала можливість громадянам створювати електронні петиції, підписувати оприлюднені електронні петиції та відстежувати їх розгляд. Станом на 01.01.2018 – електронні петиції до Лебединської міської ради не надходили.

 

У листопаді місяці 2017 року оновлена комп’ютерна система для реєстрації та обліку звернень громадян  у виконавчому комітеті Лебединської міської ради.

На апаратних нарадах при міському голові згідно плану роботи апаратних нарад заслухано звіти про роботу зі зверненнями громадян керівників управлінь і відділів. За результатами розгляду дані відповідні доручення.

На «гарячу лінію» (3-95-62; 2-30-12) до керівництва Лебединської міської ради за рік 2017 року зателефонувало 27 громадян переважно з питань житлово-комунального господарства.

На офіційному сайті міста Лебедина розміщений графік роботи консультативного пункту для надання безплатних консультативно-правових послуг населенню.

Консультативний пункт здійснює такі види безоплатної правової допомоги: надання первинної правової допомоги населенню міста (консультації, роз’яснення, направлення особи до відповідних органів, вирішення проблем на ранніх стадіях їх виникнення); допомога у складанні документів правового характеру.

За юридичною допомогою до консультативного пункту в звітному періоді звернулося 8 чоловік. На всі звернення надані відповідні обґрунтовані роз’яснення. У випадку необхідності складання процесуальних документів особам, які мають право на вторинну безоплатну допомогу, рекомендується звернутися до Бюро безоплатної правової допомоги, що знаходиться за адресою: Сумська область, місто Лебедин, площа Соборна, 29.

Крім цього, члени виконкому розглянули ще багато важливих питань, серед яких було підтримано рішення про встановлення стипендії міського голови для талановитих та обдарованих учнів, схвалено проект Міської програми зайнятості населення на 2018-2020 роки, а також проекти Програми висвітлення діяльності Лебединської міської ради, її виконавчого комітету, посадових осіб та депутатів у засобах масової інформації у 2018 році та Міської програми компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян комунальним автомобільним транспортом, які надалі будуть подані для затвердження черговою сесією міської ради.

Члени виконкому затвердили також зменшення тарифів на послуги з централізованого теплопостачання комунального підприємства «Лебединтеплоенерго.

Також під час засідання виконкому було підтримано рішення про розірвання договорів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міських автобусних маршрутах № 10 та № 12. З метою оптимізації маршрутної мережі міста, 29 січня 2018 року буде проведено засідання конкурсної комісії, під час якого і буде визначено надавача послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міських автобусних маршрутах.

Відділ з питань внутрішньої політики.

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *