15 січня під час апаратної наради присутнім до відома була доведена інформація щодо надання адміністративних послуг через відділ з організації надання адміністративних послуг Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Лебединської міської ради протягом 2017 року.
Начальник відділу з організації надання адміністративних послуг Олена Мішеніна повідомила, що згідно рішення виконавчого комітету Лебединської міської ради № 57 від 20.02.2017 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг» в приміщенні Центру надається 86 адміністративних послуг, серед них 47, що належать до повноважень Лебединської міської ради, Головного територіального управління юстиції – 14, Державної міграційної служби – 7, Управління Держгеокадастру – 16, Управління Держпродспоживслужби – 1, Управління ДСНС – 1.
Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» відділом розроблені інформаційні та технологічні картки.
Адміністратори та начальник відділу підключені до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та надають послуги з питань державної реєстрації прав власності на нерухоме майно та до – Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
За 2017 рік для отримання адміністративних послуг до адміністраторів Центру надання адміністративних послуг звернулось 5388 осіб з таких питань: містобудування та архітектури – 85; земельних питань – 354; житлово-комунального господарства (видалення зелених насаджень) -124; приватизація нерухомого майна – 29; торгівля та побутове обслуговування – 81; документи дозвільного характеру – 11; служба в справах дітей – 20; міграційна служба – 1004. Реєстраційний відділ: нерухоме майно – 251; реєстрація/зняття місця проживання – 2235; відділ у Лебединському районі Головного управління Держгеокадастру – 1194.
По поважним причинам 78 особам було відмовлено в наданні адміністративних послуг. Частіше відмови в наданні адміністративних послуг відбуваються при зверненні осіб стосовно надання земельних ділянок для містобудівних потреб (відсутністю детального плану та плану зонування території міста Лебедина). Основними причинами відмов в отриманні послуг є неповний пакет документів, який надається при зверненні.
До місцевого бюджету за надання адміністративних послуг надійшло надходжень в сумі 1 332 028 грн.
Адмінстраторами відділу було притягуто до адміністративної відповідальності, передбаченої статтями 197, 198 Кодексу України про адміністративні правопорушення 487 особи, з них: 49 осіб притягнули до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу, 437 осіб накладено стягнення у вигляді попередження. В Лебединському районному суді Сумської області розглядалась справа про адміністративне притягнення особи, яка не досягла вісімнадцяти років.
Адміністраторами відділу постійно надаються консультації та методична допомога щодо отримання адміністративних послуг в Центрі.
Належна увага приділяється підвищенню кваліфікації та навчанню адміністраторів, з цією метою постійно проводяться семінари та тренінги, а також наради з представниками суб’єктів надання адміністративних послуг (Державна міграційна служба України в Сумській області, Управління Держгеокадастру в Сумській області, Головне територіальне управління юстиції), де розглядаються нововведення в законодавстві та вирішуються проблемні питання.
Відділ з організації надання адміністративних послуг Центр надання адміністративних послуг постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів у Центрі та високу якість обслуговування. Триває робота по приведенню діяльності Центра до вимог чинного законодавства України та покращення надання адміністративних послуг населенню.
Також було розглянуто питання про роботу реєстраційного відділу у сферах реєстрації нерухомого майна, бізнесу та міграції населення. Начальник реєстраційного відділу Олег Філоненко зазначив, що реєстраційний відділ виконавчого комітету Лебединської міської ради реалізує повноваження покладені на органи місцевого самоврядування у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання чи перебування осіб.
Порядок надання адміністративних послуг відділом здійснюється відповідно до інформаційних та технологічних карток надання адміністративних послуг. Вказані картки розміщені на інформаційних стендах реєстраційного відділу, центрів надання адміністративних послуг виконавчого комітету Лебединської міської ради та Лебединської районної державної адміністрації, а також на офіційному веб-сайті Лебединської міської ради.
За надання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації прав, реєстрації бізнесу та міграції населення справлявся адміністративний збір у такому розмірі:
- у сфері реєстрації речових прав на нерухоме майно: за реєстрацію права власності – 160 гривень, за реєстрацію інших речових прав – 80 гривень, за внесення змін до записів – 60 гривень за отримання інформації з ДРП – 40 гривень;
- у сфері реєстрації бізнесу: за державну реєстрацію змін до відомостей, що містяться в ЄДР для фізичних осіб-підприємців – 160 гривень, за державну реєстрацію змін до відомостей, що містяться в ЄДР для юридичних осіб – 480 гривень, за надання відомостей з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – 80 гривень;
- у сфері реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання чи перебування осіб: за проведення реєстрації та зняття з місця проживання – 13,60 гривень;
За період роботи відділу з 01.01.2017 по 01.01.2018 скарг на дії державних реєстраторів у сфері державної реєстрації прав, реєстрації бізнесу та міграції населення не надходило.
За вказаний період проведена наступна робота. У сфері державної реєстрації речових прав: зареєстровано речових прав на нерухоме майно – 2747, зареєстровано інших речових прав (право оренди) – 2070, зареєстровано внесення змін до записів про державну реєстрацію – 598, проведено скасувань державної реєстрації – 66, реєстрація знищення об’єкта нерухомого майна – 1, взяття на облік безхазяйного майна – 4, надання інформації ДРП – 67.
За надання адміністративних послуг у сфері реєстрації прав громадянами та юридичними особами сплачено адміністративного збору на загальну суму у розмірі 383524 гривень, а саме: за державну реєстрацію права власності – 181920 гривень, за державну реєстрацію інших речових прав – 164320 гривень, за реєстрацію внесення змін – 34860 гривень, доплата за проведення реєстрації прав власності та інших речових прав – 2424 гривень. За надання інформації з ДРП сплачено 2680 гривень.
У сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців було проведено 664 реєстраційні дії стосовно юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця: зміна прізвища, адреси місця проживання, виду економічної діяльності, реєстрація змін до установчих документів юридичних осіб, зміна керівника, зміна виду економічної діяльності, зміна місцезнаходження юридичної особи, зміна кінцевого бенефіціарного власника, зміна додаткової інформації). За звітний період видано 234 витяги з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Зареєстровано по місту 127 фізичних осіб підприємців, по району – 46. Припинили свою діяльність по місту 134 фізичні особи-підприємці, по району – 62. Зареєстровано та взято на облік з інших областей 13 юридичних осіб. Припинено діяльність по місту 10 юридичних осіб по району 4 юридичні особи.
За надання адміністративних послуг у сфері реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців сплачено адміністративного збору на загальну суму 78540 гривень з них: сплачено фізичними особами-підприємцями за державну реєстрацію змін до відомостей, що містяться в ЄДР – 4140 гривень, сплачено юридичними особами за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в ЄДР – 74400 гривень. За надання інформації з ЄДР юридичних осіб та ФОП (витяги) сплачено 17280 гривень.
У сфері реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання чи перебування осіб за звітний період проведено 1957 реєстраційних дій з них: реєстрація місця проживання осіб – 1148 осіб, зняття з реєстрації місця проживання – 809 осіб. Надано відповідей на запити судів та органів державної влади – 358, видано довідок громадянам про склад сім’ї – 1308, видано довідок з місця реєстрації для отримання ID-карток – 285, видано спадкоємцям довідок для вступу в права на спадщину – 152.
Відділ з питань внутрішньої політики.