Стан виконавської дисципліни у виконавчому комітеті Лебединської міської ради за 8 місяців 2017 року

На апаратній нараді, яку провів сьогодні Олександр Бакликов, розглядалося питання про стан виконавської дисципліни у виконавчому комітеті Лебединської міської ради за 8 місяців 2017 року. Доповідала начальник відділу контролю Олена Пивоварова.

За 8 місяців 2017 року у відділі контролю зареєстровано 545 вхідних документа (для порівняння: у 2016 році – 526) та 856 вихідних, (у 2016 році –803).
У порівнянні за 8 місяців 2017 року кількість контрольних документів збільшилась. За вказаний період надійшло 206 документів, які контролювалися (у 2016 році – 174).
Усього, з урахуванням минулих років, на контролі знаходиться 172 документа, а саме: 110 розпоряджень (з них: 33 – власних), 5 доручень, 15 протокольних доручень, протоколів та 42 листа з контрольними термінами.
На більшість обласних розпоряджень своєчасно були прийняті власні розпорядження та розроблені заходи, а також проінформовано вищі органи влади у формі інформацій.
Найбільша кількість документів, які знаходились на контролі, відносилась до питань соціально-економічного розвитку, житлово-комунального господарства, праці, соціальної політики.
Слід зазначити, що в кожному контрольному документі збільшився спектр завдань та встановлено кілька термінів періодичного інформування про хід виконання.
Найбільша кількість контрольних документів знаходиться на виконанні в:
управлінні житлово-комунального господарства – 43;
відділі внутрішньої політики – 18;
управлінні праці і соціального захисту населення – 12.
На підставі поданих інформацій відділів, управлінь та згідно окремих доручень начальника відділу контролю Сумської обласної державної адміністрації щодо пропозицій на зняття з контролю виконаних завдань, визначених розпорядчими документами, щокварталу готуються проекти розпоряджень про зняття з контролю окремих розпоряджень міського голови.
У звітному періоді виконано і знято з контролю 29 розпоряджень міського голови.
Завдяки існуючій системі контролю у відділі контролю в такій формі, як надання щомісячних письмових переліків виконання документів, щотижневому нагадуванні в письмовій чи усній формі або в телефонному режимі, робота щодо вчасного контролю за виконанням документів дає можливість оперативно запобігати зривам термінів виконання даних документів.
Практика свідчить, що серед об’єктивних причин і факторів, що негативно впливають на якість і своєчасність виконання контрольних документів слід назвати:
досить високу інтенсивність завдань з позначкою «невідкладно» (ця динаміка спостерігається протягом останніх років);
є ряд випадків, коли надходять документи, термін виконання яких минув;
низький рівень організації взаємодії серед співвиконавців при виконанні відповідних завдань.
Деякими виконавцями допускається багато стилістичних, граматичних помилок у поданих інформаціях, не на всі завдання, визначені у розпорядженнях, подається повна інформація.
Як недолік у роботі з документами залишається актуальною тенденція надання відповіді в день закінчення терміна контролю виконання документа, особливо це стосується документів систематичного та довгострокового виконання.
Підводячи підсумок короткого аналізу організації роботи з виконання контрольних документів, хочеться наголосити, що для посилення виконавської дисципліни керівникам структурних підрозділів, начальникам відділів необхідно звернути особливу увагу на дотримання термінів виконання документів, якість підготовки інформацій про хід виконання контрольних документів та відповідей на листи, за підписом керівника; на організацію внутрішньої системи контролю, неухильно дотримуватися Інструкції з діловодства, забезпечувати належний рівень виконання покладених на них повноважень, підвищити особисту відповідальність посадових осіб та спеціалістів за доручену ділянку роботи.

Також на апаратній нараді міський голова Олександр Бакликов відзначив грамотами підприємців міста Лебедина, привітавши з Днем підприємця.

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *