Управління праці та соціального захисту населення виконкому Лебединської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста – юриста консультанта.
Кваліфікаційні вимоги: повна вища освіта відповідного професійного спрямування, за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра; вільне володіння українською мовою; вміння використовувати комп’ютерну техніку та програмне забезпечення.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
- заяву про участь у конкурсі;
- заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4х6 см;
- копії документів про освіту;
- декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України “Про запобігання корупції” (подається в електронному вигляді в Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування);
- копію документа, який посвідчує особу;
- копію військового квитка (для військовозобов’язаних);
- інші документи, передбачені чинним законодавством.
Термін подачі документів – протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про конкурс.
Додаткову інформацію, в тому числі щодо основних функціональних обов’язків, розміру оплати та умов праці, можна отримати за телефонами: 2-14-92.
Документи приймаються за адресою: м. Лебедин, вул. Л.Батютенка, 55, кабінет № 5.
Конкурсна комісія управління праці та соціального захисту населення.