Апаратна нарада: ситуація із працевлаштуванням населення та інформація щодо ведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна

Під час чергової апаратної наради присутнім до відома була доведена інформація про надання соціальних послуг незайнятому населенню Лебединським міськрайонним центром зайнятості.

За словами директора центру зайнятості Миколи Падалки, за січень – квітень 2017 року за допомогою у працевлаштуванні до Лебединського міськрайонного центру зайнятості звернулось 685 незайнятих громадян.

Всього впродовж 2017 року послугами служби зайнятості користувалися  1379  незайнятих трудовою діяльністю громадян  (в 2016 році за аналогічний період  – 1391 особа). Серед незайнятого населення, що перебувало на обліку в центрі зайнятості  більше половини становили жінки  (734 осіб),  38,2% – молодь у віці до 35 років (526 осіб).

За 4 місяці 2017 року за сприяння служби зайнятості працевлаштовано 296 безробітних  (за 4 місяців 2016 року – 205 безробітних).

Найбільше працевлаштування відбувалось у підприємствах: ТОВ „Укртранспневматика” – 15 осіб,  ТОВ „ Крук ” – 13 осіб,   ТОВ  „Нафтопродукт” – 10 осіб,  ДП „Лебединське лісове господарство” – 39 осіб, СТОВ „Хлібороб” – 18 осіб, ТОВ „Мік”- 22 осіб.

Протягом року 6 роботодавців отримали компенсацію витрат у  розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Одна безробітня отримала  одноразову  виплату допомоги по безробіттю  для організації  підприємницької діяльності

Станом на сьогодні  на обліку в центрі зайнятості перебуває 21 особа  із числа демобілізованих учасників АТО. В 2017 році: працевлаштовано  – 3 чол., проходив навчання – 1 чол., надано 32 профконсультаційні та 25 профінформаційних послуг.

В 2017 році перебувало на обліку в Лебединському МРЦЗ 8 внутрішньо-переміщених осіб, з них 1 особа працевлаштована (КП „Водоканал”). Перебуває на обліку на сьогодні в Лебединському МРЦЗ 6 внутрішньо-переміщених осіб.

З метою забезпечення конкурентоспроможності, з урахуванням потреб ринку праці 96 громадян проходило у 2017 році професійну підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації. Особливою популярністю у роботодавців користувався такий різновид навчання  як стажування на робочому місці – підвищення кваліфікації безробітнього з метою набуття практичних умінь і навичок для виконання професійних обов’язків за професією або на посаді, на яку претендує безробітний у роботодавця (проходило навчання 52 безробітних).

Однією із складових політики зайнятості є профорієнтаційна робота, мета якої – забезпечити ефективне використання трудового потенціалу особистості на ринку праці. Профорієнтаційна робота проводилася за такими напрямками: професійна інформація, професійна консультація, професійний відбір, професійна діагностика. Всього  надано у 2017   1496 профорієнтаційних послуг 970 особам.

У 2017 році Лебединським міськрайонним центром зайнятості проведено 46 інформаційних семінарів з безробітними,  якими охоплено 528 чоловік та 12 семінарів з техніки пошуку роботи для 126 чоловік.

Із метою поліпшення якості наданих послуг  використовувались сучасні технології – заповнення картки укомплектування вакансій, зйомка та розміщення відеорезюме, залучення безробітних громадян до відкритих онлайн-курсів «Прометеус» та Лінгва-Скілс.

Для забезпечення тимчасової зайнятості населення Програмою зайнятості населення міста Лебедина в 2017 році  передбачено залучити до участі в громадських  та інших роботах тимчасового характеру 150  безробітних. В січні – квітні 2017 року взяли участь в  цих роботах 40 безробітних по благоустрою міста та оформленню житлових субсидій. Громадські  роботи фінансувались пропорційно за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття –  8.8  тис.грн. та місцевого бюджету -13.2, тис.грн.,  всього  22 тис. грн. Станом на 01.05.2017 року на обліку в Лебединському міськрайонному центрі зайнятості перебувало 768 безробітних громадян.

Другим важливим питанням порядку денного була інформація про роботу КП «Бюро технічної інвентаризації» щодо ведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна у місті. За словами начальника комунального підприємства Ольги Коваленко, «Бюро технічної інвентаризації» надає громадянам та підприємствам послуги з технічної інвентаризації. У своїй діяльності підприємство керується Законами України та підзаконними актами. Відповідно до Інструкції, технічна інвентаризація об’єктів нерухомого майна проводиться суб’єктами господарювання, у складі яких працює один або більше виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, які пройшли професійну атестацію у Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України та отримали кваліфікаційний сертифікат відповідно до ст. 17 ЗУ «Про архітектурну діяльність» та постанови КМ України від 23.05.2011 №554 «Деякі питання професійної атестації відповідних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури».

Технічна інвентаризація проводиться: перед прийняттям в експлуатацію завершених будівництвом об’єктів, у тому числі після проведення реконструкції та капітального ремонту; перед проведенням державної реєстрації прав власності на об’єкт незавершеного будівництва; перед проведенням державної реєстрації прав власності на об’єкт нерухомого майна, що утворився в результаті поділу, об’єднання об’єкта нерухомого майна або виділення частки з об’єкта нерухомого майна, крім випадків, коли в результаті такого поділу, об’єднання або виділення частки завершений будівництвом об’єкт приймався в експлуатацію.

 В інших випадках технічна інвентаризація проводиться за бажанням замовника.

Технічній інвентаризації підлягають об’єкти усіх форм власності, розташовані на земельних ділянках (за окремими поштовими адресами), не залежно від того, побудовані вони за відповідно оформленими документами чи самочинно: будинки, включаючи прибудови, та надбудови, громадські та виробничі будинки, господарські будівлі та споруди, а також вбудовані та окремо розташовані захисні споруди.

Під час виконання технічної інвентаризації вивчаються документи, що стосуються інвентаризації, виконуються обстеження, обміри, складаються схематичні креслення земельних ділянок, будинків, допоміжних будівель та споруд.

На підставі технічної інвентаризації складаються інвентаризаційні справи та технічні паспорти, які скріплюються підписом керівника та печаткою підприємства, а також підписом виконавця робіт із зазначенням серії та номера кваліфікаційного сертифіката та його печаткою.

Технічний паспорт – це документ, в якому прописуються основні технічні характеристики об’єкта нерухомості в процесі проведення технічної інвентаризаціїі який містить насупну інформацію: місцезнаходження об’єкта; плани поверхів і опис об’єкта; площа кожного приміщення (кімнати) і об’єкту в цілому; наявність самовільного будівництва і перепланувань.

Технічний паспорт може бути оформлений як на цілу будівлю так і на його частину, наприклад квартиру або групу приміщень.

На кожен об’єкт заводиться окрема інвентаризаційна справа і запроваджується літерування та нумерація будинків, допоміжних будівель та споруд. Інвентаризаційна справа формується і ведеться на кожен об’єкт нерухомого майна на весь час його існування та зберігається в КП «Бюро технічної інвентаризації».

Для проведення технічної інвентаризації нерухомого майна замовниками укладаються договори. Терміни виконання робіт встановлюються договором. Розміри та порядок оплати робіт із технічної інвентаризації визначається у договорі за домовленістю сторін.

Крім робіт з технічної інвентаризації КП «Бюро технічної інвентаризації» проводиться оформлення та реєстрація будинкових книг. Будинкова книга оформляється та реєструється за заявами власників окремих або зблокованих будинків малоповерхової забудови (до 3-х поверхів), до яких примикає земельна ділянка площею, відповідно містобудівним та санітарним вимогам та які мають окремі виходи на дану земельну ділянку. Для реєстрації будинкової книги (заміни) власник (власники) будинку або його частини звертаються з відповідною заявою на ім’я начальника КП «Бюро технічної інвентаризації». Реєстрації будинкової книги передує обов’язкова державна реєстрація права власності на будинок.

Також підприємством проводиться робота зі звернення громадян, з яких особлива увага приділяється соціально вразливим категоріям населення, внутрішньо переміщеним особам та демобілізованим учасникам АТО. Всього з початку 2017 року до КП «БТІ» надійшло 390 звернень (замовлень) громадян, з них: 105 – з приводу зміни власника нерухомого майна, 20 – щодо реєстрації будинкової книги, 256 – у зв’язку з добудовами житлових будинків, надвірних споруд  та видачею довідок на нерухоме майно для відчудження майна та отримання спадщини.

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *