Упродовж І кварталу 2017 року до виконавчого комітету Лебединської міської ради надійшло 169 звернень від громадян міста та підпорядкованих сіл, в яких порушено 178 питань.
Письмових звернень надійшло 69, на особистому прийомі до керівництва міста звернулось 88 громадян. Вирішено позитивно 85 звернень, аргументовані роз’яснення надано на питання порушені у 68 зверненнях. На контролі залишається 16 звернень.
З Державної установи «Сумський обласний контактний центр» надійшло 21 звернення, на які надані роз’яснення.
За звітний період розглянуто та надано роз’яснення щодо 12 звернень, які надійшли з органів влади вищого рівня (обласної державної адміністрації, обласної ради, центральних органів державної влади, інших державних установ).
Найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту та житлово-комунального господарства, кількість таких звернень складає 50,3 %.від загальної кількості.