Будьте обережні!

Для запобігання шахрайства та збереження Ваших грошей AT “Ощадбанк” нагадує: ми ніколи не телефонуємо своїм клієнтам та не надсилаємо повідомлень з проханням зазначити номер банківської картки, строк дії, ПІН-код або секретний код (три цифри на зворотній стороні карти), пароль у WEB та Mobile-банкінг, а також паролі, що надходять в SMS. Якщо Вам телефонує особа, яка прямо чи опосередковано намагається отримати вказану вище конфіденційну інформацію, будьте обережні – це може бути шахрай. Не ведіть розмов із такими людьми та одразу припиняйте з’єднання.

Банк володіє повною інформацією, яка необхідна для обслуговування клієнтів, і справжні представники AT “Ощадбанк” ніколи не стануть Вам телефонувати та просити повідомити особисті дані. Наші оператори можуть ставити Вам уточнюючі запитання, тільки якщо Ви самі зателефонуєте в нашу службу клієнтської підтримки, але навіть у таких випадках ми ніколи не попросимо Вас повідомити ПІН-код картки чи будь-які цифри на звороті карти.

Пам’ятайте також, що при використанні Інтернет-сервісів для купівлі/продажу товарів та послуг, а також у соціальних мережах, не варто вказувати номер Вашої банківської платіжної картки. Обов’язково користуйтесь перевіреними інтернет-ресурсами, звертайте увагу на правильність адреси сторінок у мережі Інтернет (сайтів/порталів), оскільки можуть використовуватись сайти-двійники для здійснення незаконних дій або сумнівних операцій з даними Вашої картки . Просимо Вас бути уважними та обережними.Перекажіть це своїм родичам і знайомим, які обслуговуються в Банку!

Повідомляємо, що на території України в цілому та Сумської області зокрема останнім часом все більшого розповсюдження набирає незаконна діяльність, пов’язана зі зняттям інформації з карток та пін-кодів за допомогою спеціальних пристроїв, які зчитують дані клієнта при користуванні банкоматом та, як наслідок, в подальшому наносить фінансову шкоду як клієнту, так і установам Банків.

При цьому злочинці для здійснення своїх незаконних дій використовують штучно виготовлені пристрої, – кард-рідер (скіммер) для зчитування даних з банківських платіжних карток та приховані відеокамери, для зняття набраних клієнтами пін-кодів. Також фіксуються випадки встановлення приладу на «шатерну заслонку» (місце виходу грошових купюр). Виключно завдяки оперативності та постійному контролю банківської безпеки за банкоматною мережею вдається уникнути значної шкоди, яка могла бути нанесена як клієнтам, так і Банкам.

В той же час для підвищення рівня безпеки користування власною банківською платіжною карткою рекомендуємо Вам дотримуватись наступних основних правил:

  1. Перед зняттям коштів уважно оглядати зовнішній вигляд банкомату на предмет наявності сторонніх (яких раніше не було на банкоматі) пристроїв.
  2. Під час обслуговування в банкоматі намагатись закривати своїм тілом клавіатуру та екран банкомату від сторонніх осіб, котрі знаходяться позаду Вас в черзі.
  3. Під час введення ПІН-коду прикривати рукою або зручним предметом (папкою, зошитом і т.п.) клавіатуру в момент вводу ПІН-коду для запобігання від незаконної відеофіксації цього процесу.
  4. У випадку виникнення проблем при обслуговуванні в банкоматі ні в якому разі не звертатись за допомогою сторонніх осіб, котрі можуть побачити номер картки та взнати ПІН-код; краще в такому випадку звернутись за допомогою до працівників обслуговуючого Банку.
  5. Після зняття готівки, – у випадку друкування чеку, не викидайте свій чек – для попередження розголошення інформації щодо залишку коштів на банківській платіжній картці.
  6. При появі будь-яких підозр щодо імовірних незаконних дій, сторонніх предметів, підозрілих діях сторонніх осіб просимо повідомляти про це в установи обслуговуючих банків або до місцевих відділів поліції.
  7. Просимо Вас бути уважними та обережними. Перекажіть це своїм родичам і знайомим, які обслуговуються в Банку!
Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *