ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЛЕБЕДИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ОГОЛОШУЄ КОНКУРС
на заміщення вакантної посади головного спеціаліста реєстраційного відділу виконавчого комітету Лебединської міської ради
Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:
- повна вища освіта відповідного професійного спрямування, за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи за фахом на державній службі або в органах місцевого самоврядування на посадах провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
- вільне володіння державною мовою;
- вміння використовувати комп’ютерну техніку та програмне забезпечення.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
- заяву про участь в конкурсі;
- заповнену особову картку ( форма П-2ДС ) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
- копію документа, який посвідчує особу;
- копію військового квитка ( для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
- інші документи, передбачені чинним законодавством.
Термін подачі документів – протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про конкурс.
Додаткову інформацію, в тому числі щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, можна отримати за телефонами: 2-24-58, 2-31-66 Документи на конкурс приймаються за адресою: м. Лебедин, вул. Пушкіна, 2.
Конкурсна комісія виконавчого комітету міської ради