За два місяці 2016 року у власній платіжній системі Ощадбанку «Швидка копійка» було відправлено переказів на загальну суму 1,1 млрд. грн. Це на 68% більше ніж за аналогічний період 2015 року. Щодня клієнти банку здійснюють майже 1900 переказів.
За словами директора департаменту роздрібного бізнесу Ощадбанку Валерії Малахової, до кінця 2016 року очікується збільшення кількості операцій за переказами в системі «Швидка копійка» більш ніж на 50%.
«Ми постійно працюємо над модернізацією «Швидкої копійки». Так, у 2015 році можливість здійснювати перекази в системі отримали і юридичні особи, які наразі можуть відправляти грошову та соціальну допомогу, заробітну плату своїм співробітникам, а також здійснювати виплати на користь будь-яких інших фізичних осіб. Наступними важливими кроками в розвитку «Швидкої копійки» стане оновлення її програмного забезпечення та впровадження опції переказу коштів в інформаційно-платіжних терміналах Ощадбанку. В 2015 році система отримала статус внутрішньодержавної. Завдяки цьому ми плануємо розширити мережу її обслуговування за допомогою залучення банків-партнерів. Такі заходи сприятимуть підвищенню рівня обслуговування та доступності переказів», – розповіла Валерія Малахова.
Основні переваги «Швидкої копійки» – доступні тарифи та найбільш розгалужена мережа серед подібних банківських систем. Відправити й отримати грошові кошти можна в більш ніж 4000 відділень Ощадбанку. Здійснити переказ можливо також у WEB- та mobile-банкінгу «Ощад-24/7».
Прес-служба Ощадбанку
Ощадбанк залучив 8,22 млрд. грн. від клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу
Портфель залучених на поточні та депозитні рахунки в Ощадбанку коштів клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу за 11 місяців збільшився на 73,88% і на 01.03.2016 р. становить 8,22 млрд. грн.
У 2016 році Ощадбанк очікує на збільшення клієнтської бази мікро-, малого та середнього бізнесу на 30%. Про це повідомив заступник голови правління Ощадбанку Андрій Стецевич.
«Незважаючи на те що департамент мікро-, малого та середнього бізнесу в Ощадбанку було створено менше року тому, ми вже маємо 62 тис. активних клієнтів цього сегмента. Щомісяця банк залучає до співробітництва понад 1600 нових клієнтів. Потенціал розвитку МСБ в країні досить значний, тож ми розраховуємо, що робота з цією сферою бізнесу стане одним із драйверів розвитку Ощадбанку», – зазначив Андрій Стецевич.
У поточному році банк зосередиться на підтримці агропромислового комплексу, проектів зі здійснення енергоефективних заходів для житлового фонду та бізнесу, імпортозаміщення.
Основні напрями обслуговування клієнтів ММСБ: розрахунково-касове обслуговування, кредитування, депозитні програми, банківські гарантії.
Прес-служба Ощадбанку