Відповідно до наказу відділу освіти виконавчого комітету Лебединської міської ради від 04.11.2015 № 261-ОД «Про проведення державної атестації Лебединської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Лебединської міської ради Сумської області» із 07.12.2015 по 11.12.2015 здійснено державну атестацію рівня освітньої діяльності у вищезазначеному закладі.
Директором школи Хоменко О.І. проведено відкриту публічну презентацію діяльності навчального закладу, на якій були присутні члени атестаційної комісії, педагогічні працівники, учні, батьки, представники громадських організацій.
Начальник відділу освіти виконавчого комітету Лебединської міської ради Доценко В.В. проінформував від органу управління освітою, у сфері управління якого перебуває навчальний заклад, про створення належних умов для забезпечення ефективного функціонування навчального закладу.
У навчальному закладі створені всі необхідні умови для здобуття учнями повної загальної освіти. Всього у школі навчається 381 учень у 16 класах. Для отримання базової та повної загальної середньої освіти учні мають все необхідне: обладнані навчальні кабінети, актову та спортивну залу, бібліотеку, оновлений комп`ютерний клас, для учнів 1-х класів працює група продовженого дня. Навчальний заклад має медичний кабінет та кабінет психолога.
З метою створення належних умов для збереження здоров`я дітей у навчальному закладі організоване гаряче харчування учнів яким охоплено 100% учнів 1-4 класів, та 67 % учнів 1-11 класів. Безкоштовним харчуванням забезпечені діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування та діти з малозабезпечених сімей.
З метою обґрунтованого та послідовного запровадження науково-педагогічних технологій, створення умов для оновлення змісту освіти і забезпечення рівного доступу до якісної освіти, упровадження в практику роботи школи сучасних і якісних підручників, професійного розвитку педагогічних працівників у школі здійснюється дослідно-експериментальна та інноваційна діяльність.
Одним із важливих питань, яке стоїть на контролі адміністрації навчального закладу є рівень навчальних досягнень учнів.
Атестаційною комісією встановлено, що навчальні досягнення учнів відповідають «достатньому» та «середньому» рівням.
Результативність участі випускників 11 класів у зовнішньому незалежному оцінюванні з української мови та літератури за останні три роки свідчить про зменшення кількісного показника низького та високого рівнів.
У навчальному закладі організована робота з обдарованими учнями. За три роки збільшилася результативність учнів у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з 18 переможців у ІІ етапі у 2012-2013 н.р. до 42 переможців у 2015-2016 н.р. Учні школи брали участь у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіадах де у 2012-2013 н.р. не мали жодної перемоги, а у 2014-2015 н.р. здобули 3 призових місця.
З 2012-2013 н.р. прослідковується стійка динаміка участі та результативності учнів у конкурсі-захисті науково-дослідних робіт МАН.
Помітно збільшується кількість обраних конкурсів та участі в них учнів школи.
Директором закладу визначено пріоритетні напрямки управлінської діяльності щодо забезпечення належних умов функціонування закладу, збереження учнівського контингенту, підбору педагогічних кадрів. Творчі прояви учнів, їх ініціатива завжди знаходять позитивний відгук у адміністрації та педагогів. Створена в закладі система контролю є дієвою та забезпечує функціонування закладу згідно з державними вимогами.
На підставі висновків експертів щодо атестаційної експертизи освітньої діяльності закладу експертна комісія визнала спроможність закладу впроваджувати освітню діяльність за рівнем повної загальної середньої освіти та визнала заклад атестованим.
Відділ освіти