Стан розрахунків споживачів Лебедина за спожиті ними житлово-комунальні послуги проаналізовано під час апаратної наради у міського голови. Звертаючись до присутніх, Олександр Бакликов наголосив на тому, що для стабільного функціонування житлово-комунального господарства, вирішального значення набуває сумлінне ставлення населення до оплати за отримані послуги.
Аналіз стану розрахунків мешканців міста за спожиті від початку 2015 року комунальні послуги свідчить, що не всі лебединці свідомо ставляться до обов’язку вчасно сплачувати за звичні зручності: воду, тепло, обслуговування житла тощо. Заборгованість жителів міста за всі види житлово-комунальних послуг станом на 1 листопада 2015 року становить близько 586 тис. грн., із яких більше 80% боргу – це заборгованість попередніх років, інше – поточна заборгованість 2015 року.
Зважаючи на це, міський голова наголосив на активізації роботи з боржниками закликав лебединців усвідомити, що від вчасності та повноти оплати за спожиті комунальні послуги, багато в чому залежить якість та повнота надання цих послуг.
Відділ з питань внутрішньої політики