Головним завданням управління Пенсійного фонду України в м.Лебедині та Лебединському районі є не лише досягнення максимального рівня пенсійного забезпечення жителів регіону, забезпечення своєчасної і в повному обсязі виплати пенсій і допомог, а й створення умов для безперешкодного отримання громадянами та юридичними особами консультацій з питань пенсійного забезпечення, спрощення процедур отримання адміністративних послуг.
Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» створені належні умови для прийому громадян та розгляду їх звернень, забезпечується постійний контроль за своєчасним їх розглядом. Протягом І півріччя 2015 року відповідно до затверджених графіків до керівників управління звернулося 1114 громадян, крім цього спеціалістами «єдиного вікна» прийнято 5997 громадян.
У своїх зверненнях громадяни найчастіше порушують питання щодо призначення, перерахунку та розміру пенсій (39% загальної кількості звернень), про видачу довідок (36 %), виплати допомоги на поховання (12%).
Саме вирішуючи всі питання на місцях вдалося зменшити кількість письмових звернень на 48 % у порівнянні з аналогічним періодом минулого року і на сьогодні даний показник становить 15 заяв. Із усіх звернень, 12 стосувалися питання перерахунку, призначення та виплати пенсії пенсіонерам, 2 – про надання довідок щодо розміру пенсії, 1 – про перерахунок пенсії особі, яка постраждала внаслідок ЧАЕС. Повторних звернень громадян до управління не надходило.
Усі звернення розглянуті у встановлені терміни та заявникам надані вичерпні консультації щодо пенсійного законодавства та з інших порушених ними питань.
Для надання консультативної допомоги населенню за місцем їх проживання з початку року керівництвом управління здійснено 28 виїзних прийомів громадян, під час яких 295 чоловік отримали роз’яснення щодо призначення, перерахунку та розміру їх пенсії.
Управління постійно працює над удосконаленням роботи із зверненнями громадян, підвищенням рівня аналітичної роботи для вчасного виявлення найбільш гострих суспільно-значущих проблем, що породжують звернення громадян і потребують негайного вирішення, продовжує відповідну консультаційну роботу з населенням з метою своєчасного реагування на їх звернення і розв’язання порушених ними питань.