Спілкування влади міста з його жителями по «гарячому» телефону стало вже традиційним. Лебединці такої розмови чекають. Адже не кожен, зважаючи на похилий вік, стан здоров’я чи погодні умови, може прийти на прийом до міськради. Тому дзвінків по «гарячому» телефону, що працював у редакції газети «Життя Лебединщини» 26 листопада ц.р. міському голові Анатолію Трояну було чимало – більше 20. І це лише протягом години спілкування.
Кожного Анатолій Григорович вислухав. Загалом люди ділились не тільки своїми турботами, а й думками щодо перспектив розвитку свого рідного міста.
Тематика звернень була дуже широкою. Жителів міста хвилювали питання освітлення міста у вечірній час, відновлення роботи проводового радіо, ремонт інженерних мереж водогону, чистка громадських шахтних колодязів. Багатьох хвилювали проблеми соціального захисту, декого – ремонту і грейдування міських доріг, вивозу побутових відходів, тощо.
Спілкуючись з лебедицями Анатолій Троян уважно вникав у кожне питання, з яким зверталися люди, розбираючи його по суті. Тому жодне звернення жителів міста не залишилося поза увагою, однак, звичайно, не кожне прохання вдалося задовільнити.
Разом із зверненнями на «гарячий» телефон надходили і подяки від лебединців, яким вже допоміг міський голова. Серед таких подяк були добрі слова від жителів міста за продовження маршруту №8 «Сумська-центр-вул. Кобижча», жителі мікрорайону Черемушки дякували за ремонт даху будинку по вул. Гастелло, 77 та ремонт між панельних швів на будинках 196 та 199.
Загалом міський голова залишився задоволеним спілкуванням з лебединцями. Його приємно вразила активність городян і їх бажання вирішити не тільки свої власні проблеми, а й допомогти Лебедину стати кращим.
Відділ з питань внутрішньої політики