Підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лебединської міської ради за І півріччя 2023 року

Під час чергового засідання виконавчого комітету Лебединської міської ради було заслухано інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лебединської міської ради за І півріччя 2023 року.

Як поінформувала присутніх начальник загального відділу Людмила Бондар,організація роботи зі зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямів діяльності у виконавчому комітеті Лебединської міської ради та здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Основним завданням у роботі зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лебединської міської ради є забезпечення об’єктивного розгляду звернень громадян, задоволення законних вимог заявників, поновлення порушених конституційних прав, недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством України.

У загальній кількості звернень, що порушили громадяни у І півріччі 2023 році, відсутні такі, термін розгляду яких порушений. Проводиться робота щодо недопущення визнання заяв чи скарг громадян необґрунтованими, заявникам роз’яснюється порядок оскарження прийнятих рішень.

Згідно із затвердженими графіками передбачено проведення особистих прийомів громадян чотири рази на місяць, у тому числі два виїзних.

Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року
№ 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» тимчасово припинено проведення особистого прийому громадян.

Разом з тим, громадяни можуть отримати консультацію у телефонному режимі у робочий час або направити письмове чи електронне звернення. Це право не може бути обмеженим навіть в умовах воєнного та надзвичайного стану (стаття 64 Конституції України).

За І півріччя 2023 року до виконавчого комітету Лебединської міської ради надійшло 746 звернень, у яких порушено 752 питання (минулорічний показник – 539 звернень та 545 питань). Із загальної кількості звернень 163 надійшло через Сумський обласний контактний центр, що на 9 звернень менше від минулорічного показника. У порівняні з відповідним періодом минулого року зменшилася кількість колективних звернень із 27 до 19, повторних звернень не надходило. Питання, що порушувалися у колективних зверненнях, здебільшого стосувалися житлово-комунального господарства.

Від органів влади вищого рівня (Сумська обласна державна адміністрація) на виконання надійшло 11 звернень.

Приділяється особлива увага зверненням від найменш захищених категорій населення, зокрема внутрішньо переміщених осіб, які втратили свої домівки, майно та роботу; громадян похилого віку; осіб, які потрапили у складні життєві обставини через війну; багатодітних сімей та інших.

До виконавчого комітету Лебединської міської ради звернулися 12 інвалідів І-ІІІ груп, 2 багатодітні матері, інші верстви населення, що потребують соціального захисту та підтримки.

Із загальної кількості питань, які громадяни порушили до керівництва (752), 314 – вирішено позитивно, 115 – перебуває на розгляді, на решту надані ґрунтовні роз’яснення.

За характером питань, порушених у зверненнях, чільне місце посідали питання соціального захисту – 430 (57,2%), комунального господарства – 80 (10,6%), житлової політики – 39 (5,2%), аграрної політики і земельних відносин – 12 (1,6%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 9 (1,2%) тощо.

Матеріальної допомоги надано на загальну суму 926 590 гривень.

Разом з тим, продовжують перебувати на довгостроковому контролі питання щодо ремонту колодязів, благоустрою території, вирішення яких потребує значних коштів та часу.

За звітний період надійшло 2 електронних звернення, які розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства України.

За звітний період до виконавчого комітету Лебединської міської ради петицій не надходило.

Працює телефонна «гаряча лінія» (2-30-12) за якою можна звернутися до керівництва. Дзвінки реєструються в журналі обліку. За звітний період надійшло 13 звернень.

На офіційному вебсайті Лебединської міської ради розміщена інформація щодо порядку подання електронних звернень громадян. У розділі «Звернення» розміщено зразки та вимоги до написання звернень, систематично розміщуються щоквартальні інформації про роботу зі зверненнями, роз’яснення з найбільш актуальних питань, що порушують громадяни тощо.

Вживаються заходи, спрямовані на поліпшення інформованості населення про стан роботи зі зверненнями громадян та надання правової допомоги з цих питань. За І півріччя 2023 року надано безоплатну первинну правову допомогу 16 громадянам. Діяльність виконавчого комітету Лебединської міської ради спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань.

Поділитися