Розпочато набір учнів до 1 класу у заклади загальної середньої освіти Лебединської міської територіальної громади

Відповідно до наказу Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету від 09.02.2023 № 24-ОД «Про прийом дітей до перших класів закладів загальної середньої освіти на 2023-2024 навчальний рік» розпочато прийом заяв з 01.04.2023 до 31.05.2023

Надати документи для зарахування або отримати консультацію з питань зарахування можна щоденно з 08.00 до 16.00 (окрім суботи та неділі) у вибраний заклад загальної середньої освіти.

Під час сигналу «Повітряна тривога» прийом документів у закладах освіти не здійснюється. У паперовій формі приймання документів здійснюється у разі створення безпечних умов для працівників закладу та громадян.

Хто подає документи для зарахування дитини?

Документи подаються одним з батьків дитини або їх законним представником до 31 травня в один із способів:

  • особисто, при цьому необхідно пред’явити посвідчення особи;
  • надсилати електронним листом на ел.скриньку закладу

Який пакет документів необхідно для зарахування до 1 класу?

  • заяву (заповнюється у закладі освіти);
  • копію свідоцтва про  народження  дитини (з пред’явленням оригіналів зазначених документів);
  • копії документів, що підтверджують право дитини на першочергове зарахування (з пред’явленням оригіналів зазначених документів);
  • копії документів, що підтверджують право на пільги (з пред’явленням оригіналів зазначених документів).

Для організації інклюзивного освітнього простору для дітей із особливими освітніми потребами до заяви додається висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини (висновок ІРЦ).

Чи має бути присутня дитина при подачі документів до 1 класу?

Присутність дитини під час подання заяви про зарахування, жеребкування або її зарахування не є обов’язковою.

Хто має право першочергового зарахування до 1 класу?

Першочергово до 1 класу зараховуються діти:

  • місце проживання яких, чи одного з батьків, на території обслуговування закладу освіти підтверджене документально;
  • які є рідними (усиновленими) братами та/або сестрами дітей, які здобувають освіту у закладі;
  • які є дітьми працівників закладу.

Яким документом підтверджується місце проживання дитини на території обслуговування закладу?

Для підтвердження інформації про місце проживання (реєстрації) дитини надається один із документів (за вибором особи, яка подає заяву) визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 р. № 684 «Порядок ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів».

  • паспорт громадянина України (тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні) одного з батьків дитини чи законних представників;
  • довідка про реєстрацію місця проживання особи (дитини або одного з її батьків чи законних представників) за формою згідно з додатком 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207;
  • довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи за формою згідно з додатком до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 509 “Про облік внутрішньо переміщених осіб”
  • документ, що засвідчує право власності на відповідне житло (свідоцтво про право власності, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, договір купівлі-продажу житла тощо);
  • рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання;
  • довідка про проходження служби у військовій частині (за формою згідно з додатком 10 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207);n>
  • акт обстеження умов проживання (за формою згідно з додатком 9 до Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 866 “Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини”;
  • інший офіційний документ , що містить інформацію про місце проживання дитини та/або одного з її батьків чи законних представників.
Поділитися