На апаратній нараді звітували про роботу зі зверненнями громадян у Лебединському міському територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) за І півріччя 2021 року
На щотижневій апаратній нараді тимчасово виконуюча обов’язки територіального центру соціального обслуговування Ніна Кияшко надала інформацію про роботу зі зверненнями громадян у Лебединському міському територіальному центрі соціального обслуговування за І півріччя 2021 року.
Так, у Лебединському міському територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) відпрацьована система роботи із зверненнями громадян, яка відповідає вимогам чинного законодавства і створює необхідні умови для реалізації громадянами наданого Конституцією України права на звернення.
Відповідальність за організацію роботи зі зверненнями громадян до міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) згідно наказу т.в.о. директора Лебединського терцентру № 13-о від 06.02.2020 покладено на завідувача відділення соціальної допомоги вдома Ткаченко Аллу Миколаївну.
Відповідальною особою за даний напрямок роботи забезпечується дотримання вимог чинних законодавчих і нормативних актів з цього питання, наказів Міністерства соціальної політики України щодо створення умов для якісного та ефективного обслуговування громадян в закладах і установах соціальної сфери.
З відповідальним працівником за даний напрямок роботи проведено інструктивне заняття з питань практичного застосування законодавства про роботу із зверненнями громадян та інших законодавчих і нормативно-правових актів.
Окрім цього, керівником установи постійно проводиться прийом громадян з особистих питань.
Станом на 1 липня 2021 зареєстровано 97 звернень. Із них 40 звернень стосовно видачі довідок про необслуговування в територіальному центрі громадян похилого віку, 47 з приводу працевлаштування та 10 звернень про взяття на обслуговування до відділення соціальної допомоги вдома.
Письмові звернення, котрі надходять від громадян, реєструються в журналі вхідної документації Лебединського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), де відповіді надаються відповідно доЗакону України “Про звернення громадян”. За І півріччя поточного року надійшло 21 письмове звернення: 1 відповідь від виконавчого комітету Лебединської міської ради про місце реєстрації громадянина, 20 звернень від підопічних територіального центру та соціальних робітників.
За І півріччя надійшло 3 звернення на урядову «Гарячу лінію», після направлення до Лебединського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) вони були опрацьовані працівниками та вжиті відповідні заходи реагування для вирішення питання по суті. Заявники були поінформовані про результати розгляду.
На стендах у відділенні соціальної допомоги вдома розміщена та постійно оновлюється інформація стосовно умов та правил прийому до відділення, виписані основні заходи соціальної послуги догляду вдома для отримувачів різних груп рухової активності, умови та перелік необхідних документів щодо отримання у тимчасове користування технічних засобів реабілітації у пункті прокату при Лебединському міському територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг).
Інформаційні картки соціальних послуг, які надаються Лебединським міським територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) розміщені на офіційному сайті Лебединської міської ради у розділі «Соціальна допомога».
На виконання наказу Міністерства соціальної політики України № 762 від 14.07.2016 «Про затвердження форм документів, необхідних для оформлення на обслуговування в територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» у відділенні соціальної допомоги Лебединського міському територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) заведено журнал обліку громадян, яких обслуговує територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) безоплатно, в якому з початку 2021 року зареєстровано 171 громадян, які прийняті до відділення соціальної допомоги вдомата журнал обліку громадян, яких обслуговує територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) на платній основі, де зареєстрована 1 особа, яка проживає самотньо, і яка отримала соціальні послуги за плату та 153 громадян – за диференційовану плату.