З 2016 року застосовуються тільки ті РРО, які створюють контрольну цифрову стрічку та забезпечують подання електронних копій розрахункових документів та фіскальних звітних чеків

Суб’єктам господарювання, які використовують РРО до кінця 2015 року необхідно обладнати місця торгівлі касовою технікою, здатною створювати контрольну цифрову стрічку та забезпечувати подання електронних копій розрахункових документів та фіскальних звітних чеків.

Всі суб’єкти господарювання, які не встигли вивести з експлуатації касову техніку, що не відповідає зазначеним вимогам, мають до 1 січня 2016 року встановити її сучасні аналоги, або доопрацювати до необхідних вимог наявні РРО.

При цьому, платники податків, які придбали, зареєстрували та до 01.01.15 року ввели в експлуатацію РРО, що створюють контрольну стрічку лише в друкованому вигляді, могли подавати до фіскальних органів тільки інформацію про обсяг розрахункових операцій (Z-звіти).

Такий перехідний період для опрацювання або заміни існуючої касової техніки на таку, яка забезпечує подання по електронних каналах зв’язку електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків було встановлено до 01.01.2016 р .

З 01.01.2016 року передбачена відповідальність у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів громадян – у разі якщо контрольну стрічку не надруковано або не створено в електронній формі на РРО, або виявлено спотворення даних про проведені розрахункові операції, інформація про які міститься на контрольній стрічці, створеній в електронній формі.

Зазначені норми визначені п. 1 ст. 9; п.5 ст. 17 та п. 9 Прикінцевих положень Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” від 06.07.1995 року № 265/95-ВР.

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *