Робота зі зверненнями громадян у КП “Комбінат благоустрою”

Ще одним питанням, детально розглянутим учасниками апаратної наради під головуванням виконуючої обов’язки міського голови Світлани ГОРОШКО, була робота зі зверненнями громадян у комунальному підприємстві «Комбінат благоустрою виконавчого комітету Лебединської міської ради»

Робота зі зверненнями громадян у комунальному підприємстві «Комбінат благоустрою виконавчого комітету Лебединської міської ради» організована відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у медіа, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р. № 348   ( зі змінами), Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 р. №393/96-ВР та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Основними завданнями у роботі зі зверненнями громадян на підприємстві  є забезпечення оперативного та якісного виконання  звернень громадян, дотримання установлених законодавством строків.

Для забезпечення належного рівня у роботі зі зверненнями громадян у  комунальному підприємстві «Комбінат благоустрою виконавчого комітету Лебединської міської ради»наказом по підприємству призначена відповідальна особа по роботі зі зверненнями громадян, реєстрація звернень ведеться у відповідному журналі встановленого зразка.

За 8 місяців 2024 року до підприємства  надійшло 62 звернення громадян.

Основними питаннями звернень громадян є:

– підсипка та профілювання грунтових доріг – 19,

– ремонт та очищення шахтних колодязів – 19,

– забезпечення водовідведення – 9,

– підрізка дерев, зрізка – 2,

-вивезення сміття, ліквідація стихійних звалищ, скошування бур’янів – 13.

Усі заяви приймаються та реєструються у день їх надходження. Дотримується порядок звітності за виконаними зверненнями.

За відповідний звітний період виконано 89 % звернень, на поточному процесі виконання звернень – 11%. Продовжують перебувати на довгостроковому контролі виконання звернень питання щодо забезпечення водовідведення грунтових вод, перенесення контейнерного майданчику, для вирішення яких необхідне  фінансування.

За звітний період на особистому прийомі до директора підприємства звернулися 16 громадян, від яких надійшло 16 звернень. У переважній більшості питання стосувалися благоустрою кладовищ, зрізки дерев на кладовищах , благоустрою території міста. Більшість звернень позитивно вирішено.

Комунальне підприємство «Комбінат благоустрою виконавчого комітету Лебединської міської ради» постійно працює над всебічним, кваліфікованим і об’єктивним розглядом звернень громадян та оперативно вирішує порушені жителями громади питання та задовольняє їх законні вимоги .

Поділитися