Про надання адміністративних послуг управлінням «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Лебединської міської ради за І півріччя 2024 року

Питання про надання адміністративних послуг управлінням «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Лебединської міської ради за І півріччя 2024 року було детально розглянуто під час апаратної наради під головуванням виконуючої обов’язки міського голови Світлани Горошко.

За інформацією начальника управління Олени Мішеніної, на виконання вимог передбачених Законом України «Про адміністративні послуги» відповідно до рішення шістдесятої сесії Лебединської міської ради сьомого скликання від 31.01.2020 № 1086-МР «Про утворення управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Лебединської міської ради та затвердження положень про управління та відділи» з 01.04.2020 створено та функціонує управління «Центр надання адміністративних послуг». Метою його створення  є покращення умов обслуговування населення, юридичних осіб якісне та оперативне надання послуг, спрощення процедури отримання документів громадянами.

У своїй діяльності управління керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про адміністративні послуги» та іншими законами України, Указами і розпорядженнями Президента України, Постановами Кабінету Міністрів України, іншими нормативними документами органів державної влади і місцевого самоврядування, рішеннями Лебединської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови.

В управлінні «ЦНАП» виконавчого комітету Лебединської міської ради функціонує два відділи: відділ надання адміністративних послуг та відділ державної реєстрації. Згідно затвердженого штатного розпису: 1 начальник управління, 2 начальника відділів, 3 адміністратора, 5 державних реєстраторів та 2 головних спеціаліста. Але станом на сьогодні 1 начальник відділу, 2 адміністратори, 1 державний реєстратор знаходяться у відпустках на період воєнного стану у країні. У приміщенні працюють спеціалісти відділу архітектури та містобудування, що спрощує роботу і дає можливість якісно та швидко надавати послуги громадянам.

Відповідно до затвердженого Переліку протягом 2023 року управлінням «ЦНАП» надавалося 144 адміністративних послуг, серед них 92, що належать до повноважень Лебединської міської ради та 52 – територіальних органів ЦОВВ. Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» відділами розроблені та затверджені інформаційні та технологічні картки.

Начальник управління, начальники відділів, адміністратори, державні реєстратори, головні спеціалісти підключені до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно,  до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, до Реєстру територіальних громад, до Єдиної Державної електронної системи у сфері будівництва, впроваджено надання державної реєстрації ФОП та реєстрація місця проживання через Портал «Дія», через Портал «Дія» подаються заяви на є-Повідомлення та є-Відшкодування щодо пошкодженого майна з 24.02.2022, здійснюється он-лайн моніторинг надання адміністративних послуг через інформаційну систему «Вулик».

Направлено пакет документів до Міністерства соціальної політики України щодо підключення адміністраторів управління «ЦНАП» до Централізованого банку даних осіб з інвалідністю.

Відповідно до змін у законодавстві щодо військового обліку адміністратор та начальник управління «ЦНАП» підключені до Державного реєстру щодо актуалізації даних військовозобов’язаних, резервістів та призовників.

Протягом 6 місяців 2024 року для отримання адміністративних послуг до управління «ЦНАП» звернулось 6578 осіб:

з питань місцевого значення (містобудування, архітектури, земельні питання, приватизація нерухомого майна, торгівля та побутове обслуговування населення, постановка на квартирний облік) – 505;

оформлення нерухомого майна (іншого речового права, інформаційні довідки) – 2555;

реєстрація юридичних та фізичних осіб – 176;

реєстрація/зняття місця проживання, витяги з РТГ – 2885;

послуги ДІАМ – 19;

є-Повідомлення, є-Відшкодування щодо пошкодженого майна – 8;

документи дозвільного характеру – 11;

ДЗК – 354,

послуги соціального значення – 415;

актуалізовано даних військовозобов’язаних – 479.

Адміністраторами на постійній основі надаються консультації особисто та по телефону, обробляється вхідна кореспонденція, яка надійшла особисто, засобами електронного та поштового зв’язку, надається методична допомога щодо отримання адміністративних послуг. В період воєнного стану прийом громадян здійснюється з дотриманням вимог безпеки.

Належна увага приділяється підвищенню кваліфікації та навчанню адміністраторів, з цією метою постійно проводяться семінари, он-лайн навчання, де розглядаються нововведення в законодавстві та вирішуються проблемні питання.

Управління «ЦНАП» постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів у приміщенні та високу якість обслуговування. Триває робота по приведенню діяльності управління «ЦНАП» до вимог чинного законодавства України та покращення надання адміністративних послуг населенню.

Поділитися