Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2023 рік

Під час чергового засідання виконавчого комітету Лебединської міської ради було підведено підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лебединської міської ради за 2023 рік.

За детальною інформацією начальника загального відділу Людмили Бондар, організація роботи зі зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямів діяльності у виконавчому комітеті Лебединської міської ради та здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Основним завданням у роботі зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Лебединської міської ради є забезпечення об’єктивного розгляду звернень громадян, задоволення законних вимог заявників, поновлення порушених конституційних прав, недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством.

За 2023 рік до виконавчого комітету Лебединської міської ради надійшло 1 454 звернення, що на 38 звернень менше, ніж у 2022 році. Із загальної кількості питань (1 462), які жителі порушили до керівництва, 978 – вирішено позитивно (74,4%), 145 – перебуває на розгляді, на решту надані ґрунтовні роз’яснення.

За характером питань, порушених громадянами у своїх зверненнях, чільне місце посідали питання соціального захисту – 964 (65,9%), комунального господарства – 259 (17,7%), житлової політики – 61 (4,17%), аграрної політики і земельних відносин – 50 (3,4%) тощо.

Згідно з графіками, затвердженими виконуючим обов’язки міського голови, передбачено проведення особистих прийомів керівництвом виконавчого комітету Лебединської міської ради чотири рази на місяць, у тому числі два виїзних прийоми громадян.

У 2023 році до керівництва виконавчого комітету Лебединської міської ради звернулося 45 громадян, порушено 47 питань, позитивно вирішено – 34 питання (72,3%).

Від органів влади вищого рівня (Сумська обласна державна адміністрація) надійшло 24 звернення, в яких порушено 25 питань.

Графіки прийому громадян оприлюднюються на офіційному вебсайті Лебединської міської ради (сторінка «Звернення»), розміщуються на інформаційних стендах та доведені до старостинських округів. Разом з тим, громадяни можуть отримати консультацію у телефонному режимі у робочий час або направити електронне звернення.

Із загальної кількості звернень, 488 надійшло через Сумський обласний контактний центр (395 у 2022 році). Переважна більшість таких звернень стосувалася питання забезпечення громадян гуманітарною допомогою.

За звітний період отримано 47 колективних звернень, що на рівні минулорічного показника, повторних звернень не надходило. Питання, що порушувалися у колективних зверненнях, здебільшого стосувалися житлово-комунального господарства.

За результатами розгляду звернень громадян здійснено капітальний та поточний ремонти, а також профілювання доріг, ремонти колодязів, проведено обстеження будівель та споруд, пошкоджених внаслідок надзвичайних ситуацій, бойових дій та терористичних актів, видалення чагарників та вивезення сміття, вирішено спірні земельні питання, надано матеріальної допомоги на загальну суму 4 371 070 гривень. Разом з тим, продовжують перебувати на довгостроковому контролі питання щодо забезпечення водовідведення, ремонту колодязів, благоустрою території, вирішення яких потребує значних коштів та часу.

Приділяється особлива увага зверненням від найменш захищених категорій населення, зокрема внутрішньо переміщених осіб, які втратили свої домівки, майно та роботу; громадян похилого віку; осіб, які потрапили у складні життєві обставини через війну; багатодітних сімей та інші. Результатом вирішення питань, порушених громадянами пільгової категорії, є забезпечення дитини-сироти соціальним житлом, надання матеріальної та гуманітарної допомоги тощо.

За звітний період надійшло 3 електронних звернення, які розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства України, петицій не надходило.

Працює телефонна «гаряча лінія» (2-30-12), за якою можна звернутися до керівництва. За звітний період надійшло 12 звернень на «гарячу лінію» та 2 на «телефон довіри» (2-19-50).

У загальній кількості звернень, що порушили громадяни у 2023 році, відсутні такі, термін розгляду яких порушений. Проводиться робота щодо недопущення визнання заяв чи скарг громадян необґрунтованими, заявникам роз’яснюється порядок оскарження прийнятих рішень.

На офіційному вебсайті Лебединської міської ради у розділі «Звернення» розміщено зразки та вимоги до написання звернень, роз’яснення з найбільш актуальних питань, що порушують громадяни, розміщений графік роботи консультативного пункту для надання безоплатних консультативно-правових послуг населенню.

За юридичною допомогою до консультативного пункту в звітному періоді звернулося 25 громадян. На всі звернення надані відповідні обґрунтовані роз’яснення. Вживаються заходи, спрямовані на поліпшення інформованості населення про стан роботи зі зверненнями громадян та надання правової допомоги з цих питань.

Діяльність виконавчого комітету Лебединської міської ради спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань.

Поділитися