Саме це питання було детально розглянуто під час апаратної наради під головуванням виконуючого обов’язки міського голови Світлани ГОРОШКО.
За інформацією начальника Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Лебединської міської ради Тетяни ГРИМАЙЛО, у 2023 році робота зі зверненнями громадян в Управлінні освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Лебединської міської ради була організована відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об`єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 (в редакції від 27.06.2023), Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
З метою забезпечення реалізації права громадян на звернення до органів місцевого самоврядування, а також підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян Управлінням освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Лебединської міської ради протягом 2023 року вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.
Так, з метою вдосконалення порядку та підвищення ефективності здійснення прийому громадян з особистих питань в Управлінні був затверджений графік прийому громадян з особистих питань.
Крім того, усні звернення приймалися за допомогою засобів телефонного зв’язку, письмові – поштою, через електронні сервіси.
Таким чином, не зважаючи на введення воєнного стану, вживалися всі заходи для забезпечення конституційного права громадян на звернення.
За звітний період до Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Лебединської міської ради надійшло 96 звернень, в яких порушено 96 питань (це на 41 звернення більше, ніж в минулому році).
Питання, які піднімалися авторами звернень, стосувалися кадрових питань. Це – надання довідок про підтвердження періоду роботи, про надання копій наказів про відпустки по догляду за дитиною. Загалом надійшло 52 таких звернення.
Із початком повномасштабного вторгнення значно збільшилась кількість звернень щодо виготовлення дублікатів документів про освіту. Таких звернень у 2023 році було 23, що на 14 звернень більше, ніж у минулому році.
21 звернення стосувалося інших питань. Зокрема, надходив запит щодо функціонування пунктів незламності, щодо публічних закупівель, про вирішення питання підвезення дітей шкільним автобусом, про надання інформації щодо використання освітніх програм, про надання роз’яснень щодо безоплатного харчування дітей пільгових категорій.
Протягом 2023 року до Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Лебединської міської ради надійшло 1 повторне та 3 колективних звернення, які стосувалися кадрової роботи та підвезення дітей шкільним автобусом.
Звернень з Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації та з Урядової гарячої лінії до Управління не надходило.
Усі звернення розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства, відповідей, наданих з порушенням термінів, немає.
Стан роботи зі зверненнями громадян в Управлінні освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Лебединської міської ради систематично обговорювався на апаратних нарадах при начальнику Управління.
В Управлінні і надалі буде здійснюватися робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, об’єктивної, неупередженої та вчасної перевірки фактів, викладених у зверненнях, а також посилення персональної відповідальності працівників за вирішення питань, що порушуються у зверненнях, особливо найменш соціально-захищених категорій громадян.