Комісія з питань виконання заходів Програми розвитку агропромислового комплексу Сумської області на період до 2027 року (далі – Комісія), склад якої затверджено спільним розпорядженням Сумської обласної державної адміністрації та Сумської обласної ради від 09.06.2023 № 237-ОД/62, розпочинає приймання від суб’єктів господарювання агропромислового комплексу – юридичних осіб, які є суб’єктами племінної справи у тваринництві та яким у встановленому порядку присвоєно відповідний статус суб’єкта племінної справи у тваринництві (племінний завод, племінний репродуктор, генофондне господарство, селекційний центр, підприємство (об’єднання) з племінної справи) (далі – суб’єкти господарювання), заявок та документів, що додаються до них, на виплату часткового відшкодування вартості сперми бугаїв швіцької та симентальської породи великої рогатої худоби (за умови внесення плідників до каталогу бугаїв молочних, м’ясомолочних порід), придбаної для відтворення поголів’я (далі – відшкодування).
Виплата відшкодування здійснюється суб’єктам господарювання за закуплену в період з 01 вересня попереднього року до 31 серпня поточного року ідентифіковану сперму бугаїв-плідників для штучного осіменіння маточного поголів’я корів лебединської, української бурої та симентальської молочної порід, у розмірі 80 відсотків вартості однієї дози (без урахування сум податку на додану вартість), але не більше, ніж 200 гривень за одну дозу з розрахунку не більше двох доз на одну голову власного маточного поголів’я.
Заявка на отримання фінансової підтримки надається отримувачами:
громадянами України, юридичними особами, засновниками яких є виключно фізичні особи громадяни України, які зареєстровані та фактично проживають/здійснюють господарську діяльність на території Сумської області;
стосовно яких не застосовуються судові процедури банкрутства (неплатоспроможності), передбачені Кодексом України з процедур банкрут-ства, та/або які не перебувають на стадії ліквідації (для юридичних осіб);
які не притягалися до кримінальної відповідальності та/або не мають незняту чи непогашену судимість, та/або не перебувають в розшуку (для фізичних осіб);
до яких не застосовувалися спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції»;
які не мають заборгованості перед бюджетом (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців);
які не провадять господарську діяльність на території російської федерації та республіки білорусь (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців);
керівники та/або бенефіціарні власники яких не включені до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).
Комісія розпочинає приймання заявок та документів, що додаються до них, у день оприлюднення оголошення про початок приймання заявок та документів на отримання фінансової підтримки.
Суб’єкти господарювання до 1 вересня подають до Комісії через Департамент агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації:
1) заявку;
2) довідку про банківські реквізити для перерахування коштів;
3) інформацію про кількісні та якісні показники продуктивності стада і виробничо-господарську діяльність у тваринництві на останню звітну дату за формою, що встановлена положенням про Державний реєстр суб’єктів племінної справи у тваринництві;
4) довідку про ветеринарно-санітарний стан суб’єкта господарювання, видану районним управлінням Держпродспоживслужби;
5) письмове повідомлення про неотримання коштів з державного бюджету за напрямом фінансової підтримки «Часткове відшкодування вартості племінних тварин, бджіл, сперми та ембріонів» за спермодози, заявлені на отримання відшкодування за цією Програмою в поточному році, та не подання заявки на отримання за вказаним напрямом у поточному році фінансової підтримки з державного бюджету;
6) копії документів, завірені в установленому порядку:
звіт про виробництво продукції тваринництва та кількість сільськогосподарських тварин (форма 24-сг) на останню звітну дату на момент подання документів;
свідоцтва про реєстрацію в Державному реєстрі суб’єктів племінної справи у тваринництві відповідного статусу та спеціалізації;
фінансову звітність за останній рік відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» (додаток 1 «Баланс» (Звіт про фінансовий стан), форма
№ 2 «Звіт про фінансові результати» (Звіт про сукупний дохід), а для заявників, які зареєстровані в поточному році, – за останній звітний період, що передує поданню заявки;
документи на придбання спермопродукції (рахунків, рахунків-фактур, накладних, товарно-транспортних накладних, платіжних доручень тощо);
сертифікати племінних (генетичних) ресурсів;
відомості проведення штучного осіменіння (парування) маточного поголів’я, яка складається на підставі даних журналів штучного осіменіння (форма № 3-врх, визначена відповідними інструкціями з ведення племінного обліку), засвідчені підписом керівника суб’єкта господарювання, внутрішньогосподарського протоколу відбору корів лебединської, української бурої та симентальської молочної порід;
7) витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців);
Заявки, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.
Відповідальність за достовірність поданих документів та відповідних інформаційних довідкових матеріалів несе їх надавач.
Відповідність одержувачів критеріям, визначеним у пункті 4 цього Порядку, для отримання фінансової підтримки за відповідними напрямами зазначається одержувачами в заявках для отримання фінансової підтримки. У разі надання недостовірної інформації чи встановлення контролюючими органами факту незаконного отримання бюджетних коштів, одержувач протягом місяця повертає отримані кошти до обласного бюджету і позбавляється протягом трьох років від дати виявлення такого порушення права на отримання відшкодування за всіма напрямами Програми.
Документи, подані не в повному обсязі, не реєструються і повертаються суб’єкту господарювання. Доопрацьований пакет документів може подаватися повторно, у термін, визначений для надання таких документів.
Заявки та документи приймаються за адресою Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації: м. Суми, вул. Першотравнева, буд. 29.
Телефон для довідок: (0542) 77 15 59.
Адреса електронної пошти: apk@sm.gov.ua
З повною інформацією щодо умов та порядку одержання фінансової підтримки можна ознайомитися у додатку 1 до Програми розвитку агропромислового комплексу Сумської області на період до 2027 року (зміни до програми від 12.05.2023), яка розміщена на головній сторінці веб-сайту Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації офіційного веб-порталу органів виконавчої влади Сумської області за посиланням: https://is.gd/zxfWEH