Робота зі зверненнями громадян в управлінні житлово-комунального господарства Лебединської міської ради за підсумками 2021 року

Сьогодні під час апаратної наради, проведеної міським головою Олександром БАКЛИКОВИМ, було детально розглянуто питання про роботу зі зверненнями громадян в управлінні житлово-комунального господарства Лебединської міської ради.

Як поінформував учасників наради начальник управління житлово-комунального господарства Лебединської міської ради Олексій ПАРФИЛО, робота зі зверненнями громадян в Управлінні організована відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднання громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р. № 348 зі змінами та Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 р. №393/96-ВР.

За роботу зі зверненнями громадян в Управлінні, відповідно до наказу від 25.12.2017 № 43-ОД «Про призначення відповідального по роботі зі зверненнями громадян та здійснення контролю» відповідає провідний спеціаліст по комунальному господарству відділу комунального господарства Труфаненко Т.О.

Робота зі зверненнями громадян в Управлінні проводиться на належному рівні: реєстрація звернень громадян ведеться у відповідному журналі реєстрації звернень громадян встановленого зразка, також ведуться реєстраційно-контрольні картки.

Протягом 2021 року до управління надійшло 143 звернення громадян.

Здебільшого, зверталися з такими питаннями:

  1. обслуговування багатоквартирних житлових будинків та прибудинкової території – 14;
  2. землевпорядкування, містобудування та архітектури – 48;
  3. водопостачання, водовідведення – 15;
  4. ремонт доріг – 8;
  5. благоустрій населеного пункту – 43, з них:
  6. відновлення вуличного освітлення – 4;
  7. підсипка та профілювання ґрунтових доріг – 10;
  8. ремонт та очищення шахтних колодязів – 12;
  9. ліквідація несанкціонованих сміттєзвалищ – 3;
  10. облаштування та благоустрій місць загального користування (кладовищ, зупинки громадського транспорту та дитячі майданчики) – 9;
  11. скошування трави та підрізка гілля – 5;
  12. інші (вживання заходів до безпритульних тварин, сприяння у проведенні толоки, відмова у наданні дозволу на полювання, завезення дров для опалення, незгода із нарахуваннями за спожитий природний газ) – 15.

Від урядової «гарячої лінії» Сумського обласного контактного центру до управління житлово-комунального господарства протягом 2021 року надійшло 60 звернень громадян з питань: землевпорядкування, відсутності послуги централізованого холодного водопостачання, вживання заходів до безпритульних тварин, зрізки дерев, очищення колодязів та інші.

Крім того, до управління житлово-комунального господарства Лебединської міської ради через Управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Лебединської міської ради надійшло 207 заяв з питання надання дозволу на зрізку дерев.

Усі пропозиції, заяви, скарги приймаються та реєструються у день їх надходження у відповідному журналі та реєстраційно-контрольних картках. Дотримується порядок формування справ за зверненнями громадян, їх комплектація.

Усі звернення розглянуто оперативно, заявникам надано повні, аргументовані відповіді з посиланням на чинне законодавство у встановлені законодавством терміни. Також заявникам надані роз’яснення щодо порядку оскарження прийнятого рішення у разі визнання його чи скарги необґрунтованою. 

За звітний період на особистому прийомі до начальника управління житлово-комунального господарства Лебединської міської ради звернулися 12 громадян, від яких надійшло 12 звернень, на які надані аргументовані відповіді та роз’яснення. Крім того, працівниками Управління надаються консультації та роз’яснення по телефону. Найбільше у 2021 році громадяни зверталися з питань зрізки дерев, влаштування вуличного освітлення, підсипки та профілювання вулиць.

Поділитися