Питання щодо надання адміністративних послуг через управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Лебединської міської ради протягом 2021 року розглядалося сьогодні під час апаратної наради, проведеної міським головою Олександром Бакликовим.
Як поінформувала учасників наради начальник управління «ЦНАП» виконавчого комітету Лебединської міської ради Олена Мішеніна, на виконання вимог, передбачених Законом України «Про адміністративні послуги» відповідно до рішення шістдесятої сесії Лебединської міської ради сьомого скликання від 31.01.2020 №1086-МР «Про утворення управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Лебединської міської ради та затвердження положень про управління та відділи» з 01.04.2020 створено та функціонує управління «Центр надання адміністративних послуг». Метою його створення є покращення умов обслуговування населення, юридичних осіб, якісне та оперативне надання послуг, спрощення процедури отримання документів громадянами.
У своїй діяльності управління керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про адміністративні послуги» та іншими законами України, Указами і розпорядженнями Президента України, Постановами Кабінету Міністрів України, іншими нормативними документами органів державної влади і місцевого самоврядування, рішеннями Лебединської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови.
У 2021 році успішно завершилась співпраця з програмою «U-LEAD з Європою», якою передбачалося запровадження сучасних форм надання адміністративних послуг шляхом поліпшення матеріально-технічної бази центру надання адміністративних послуг, а саме: отримали ІТ-обладнання, сучасні меблі та програмне забезпечення ІС «Вулик».
Наприкінці 2020 року відбулося об’єднання Лебединської міської територіальної громади, до складу якої увійшли 125 населених пункти. Суттєво збільшилось населення громади, що в свою чергу спричинило зростання навантаження на адміністраторів.
В управління «ЦНАП» виконавчого комітету Лебединської міської ради функціонує два відділи: відділ адміністративних послуг та відділ державної реєстрації. Згідно затвердженого штатного розпису працює 1 начальник управління, 2 начальника відділів, 3 адміністратора, 6 державних реєстраторів та 2 головних спеціаліста. У приміщенні працюють спеціалісти відділу архітектури та містобудування, що спрощує роботу і дає можливість якісно та швидко надавати послуги громадянам.
Відповідно до затвердженого Переліку протягом 2021 року управлінням «ЦНАП» надавалося 117 адміністративних послуг, серед них 67, що належать до повноважень Лебединської міської ради та 50 – територіальних органів ЦОВВ. Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» відділом розроблені та затверджені інформаційні та технологічні картки.
Начальник управління, начальники відділів, адміністратори, державні реєстратори, головні спеціалісти підключені до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, до Реєстру територіальної громади міста Лебедина, до Єдиної Державної електронної системи у сфері будівництва, впроваджено надання державної реєстрації ФОП та реєстрація місця проживання через Портал «Дія», здійснюється он-лайн моніторинг надання адміністративних послуг через інформаційну систему «Вулик».
У зв’язку з об’єднанням Лебединської міської територіальної громади значно збільшилась на 200% кількість звернень до управління «ЦНАП» порівняно з 2020 роком.
Протягом 2021 року для отримання адміністративних послуг до управління «ЦНАП» звернулось 38406 осіб з питань містобудування, архітектури, земельні питання, приватизація нерухомого майна, торгівля та побутове обслуговування населення, документи дозвільного характеру, оформлення нерухомого майна, реєстрація юридичних та фізичних осіб, з питань реєстрації/зняття місця проживання та інші.
По поважним причинам 58 особам було відмовлено в наданні адміністративних послуг. Основними причинами відмов в отриманні послуг є неповний пакет документів, який надається при зверненні. Надано письмові роз’яснення та проміжні відповіді 3568 особам.
Адміністраторами на постійній основі надаються консультації особисто та по телефону, обробляється вхідна кореспонденція, яка надійшла особисто, засобами електронного та поштового зв’язку, надається методична допомога щодо отримання адміністративних послуг. В період карантину проводився прийом громадян без обмежень з дотриманням усіх карантинних норм.
Належна увага приділяється підвищенню кваліфікації та навчанню адміністраторів, з цією метою постійно проводяться семінари та тренінги, а також наради з представниками суб’єктів надання адміністративних послуг (Державна міграційна служба України в Сумській області, Управління Держгеокадастру в Сумській області, Головне територіальне управління юстиції), де розглядаються нововведення в законодавстві та вирішуються проблемні питання. Управління «ЦНАП» постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів у приміщенні та високу якість обслуговування. Триває робота по приведенню діяльності управління «ЦНАП» до вимог чинного законодавства України та покращення надання адміністративних послуг населенню.