Питання стосовно роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до комунального підприємства «Водоканал» за 5 місяців 2021 року було розглянуто сьогодні під час апаратної наради. Як проінформував учасників наради тимчасово виконуючий обов’язки директора підприємства Олександр Савеко, комунальне підприємство «Водоканал» проводить певну роботу із удосконалення роботи зі зверненнями громадян за напрямками:
- розгляд звернень громадян, які надійшли від Лебединської міської ради;
- розгляд звернень депутатів;
- розгляд звернень громадян, які надійшли до КП «Водоканал» безпосередньо;
- заявки громадян щодо усунення аварійних ситуацій, недоліків із надання житлово-комунальних послуг;
- надання інформаційно-правових послуг з оплати за житлово-комунальні послуги;
- оформлення договорів на послуги водопостачання та водовідведення;
- видача довідок-запитів на оформлення субсидій;
- особистий прийом громадян керівником підприємства.
Протягом 2021 року до підприємства надходили звернення стосовно:
- взяття на облік нововстановлених лічильників обліку води (693 шт., в т.ч. сільські водогони);
- складання актів обстеження, перепломбування лічильників обліку води (130 шт.);
- укладення договорів реструктуризації заборгованості за надані послуги з водопостачання та водовідведення ( всього 3 договори на суму 3356,11 грн.);
- видача технічних умов та підключення до централізованого водопроводу і каналізації.
Усі письмові звернення були розглянуті керівником підприємства та його заступниками, відповідним підрозділам підприємства надавалися доручення із вирішення проблем, вказаних у зверненнях, вчасно надавалися відповіді на отримані звернення. У 2021 році на особистому прийомі у директора КП «Водоканал» побувало 14 громадян, звернення стосувалися: ремонту водогону – 7, тарифів та надання послуг – 7.