До уваги отримувачів житлових субсидій!

Головним механізмом забезпечення соціального захисту населення при оплаті житлово-комунальних послуг є програма житлових субсидій, яка діє в Україні уже понад 20 років.

Житлова субсидія є безповоротною адресною державною соціальною допомогою мешканцям домогосподарств, які проживають у житлових приміщеннях (будинках) і не можуть самотужки платити за житлово-комунальні послуги, оплачувати витрати на управління багатоквартирним будинком.

Документи, необхідні для призначення субсидії

Для отримання державної допомоги у сплаті житлово-комунальних послуг необхідно надати наступні документи:

  • заяву про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі за формою, встановленою Мінсоцполітики;
  • декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, за формою, встановленою Мінсоцполітики;
  • довідки про доходи – у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня у ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом. У разі неможливості підтвердити такі доходи довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру;
  • копію договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг (у разі наявності);
  • договір наймання (оренди) житла (у разі наявності).

Заява та декларація можуть бути надіслані поштою або в електронній формі з використанням засобів телекомунікаційних систем, зокрема з використанням електронного цифрового підпису, за місцем  реєстрації  заявника (орендарі – за місцем проживання). У разі отримання надісланих з використанням засобів телекомунікаційних систем заяви та декларації, у яких відсутній електронний цифровий підпис громадянина, субсидія розраховується лише після підпису зазначених документів у місячний строк. У разі непідписання заяви і декларації в зазначений строк подаються нові заява і декларація.

У сільській місцевості заяви з необхідними документами також приймаються уповноваженими посадовими особами виконавчого органу міської ради (старостами), які передають їх протягом трьох робочих днів структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.

Звертаємо увагу, що громадянин, якому призначено житлову субсидію, зобов’язаний протягом 30 календарних днів поінформувати структурний підрозділ з питань соціального захисту населення про виникнення обставин, зокрема щодо: зміни управителя, виконавця комунальних послуг (крім випадків, коли інформація про зміну надається виконавцем послуги).

Додатково повідомляємо, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2020 р. № 1324 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» до середньомісячного сукупного доходу осіб, яким надаються державні допомоги, розміру призначеної їм житлової субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та скрапленого газу, враховуватися не буде. З питань призначення житлових субсидії звертатися за телефоном: (05445) 3-87-91

Поділитися