Робота зі зверненнями громадян на КП “Бюро технічної інвентаризації”

Про роботу зі зверненнями громадян на комунальному підприємстві “Бюро технічної інвентаризації” поінформувала сьогодні під час апаратної наради начальник підприємства Ольга Коваленко.

Комунальне підприємство «БТІ виконавчого комітету Лебединської міської ради» надає громадянам та підприємствам міста та району послуги з технічної інвентаризації згідно Інструкції розробленої відповідно до чинного законодавства, з метою нормативно – методичного забезпечення діяльності суб’єктів господарювання, які здійснюють технічну інвентаризацію збудованих будинків та допоміжних будівель і споруд з метою визначення площі та об’єму, обстеження технічного стану, вносять зміни в характеристиках або в складі власників об’єкта.

Робота зі зверненнями громадян на КП «БТІ» ведеться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян». Розгляду підлягають як усні, так і письмові звернення, які розглядаються невідкладно та у строки, передбачені договором. За результатами розгляду звернень заявникам надаються, як усні, так і письмові відповіді. Особлива увага приділяється розгляду звернень соціально вразливих категорій населення, внутрішньо переміщених осіб та демобілізованих учасників АТО.

Всього за вісім місяців 2020 року станом на 01.09.2020 року до КП «БТІ» надійшло 632 звернення (замовлення) громадян, з них: 38 – з приводу зміни власника нерухомого майна, 22 – видача довідок про власність , 17 – щодо реєстрації будинкової книги, 555 – у зв’язку із добудовами до житлових будинків та надвірних будівель, видачею довідок на нерухоме майно з метою оформлення спадщини та відчуження майна, що на 72 звернення менше у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року – 704 звернення. Також протягом 2019 року за кошти міського бюджету виготовлена технічна документація шкіл міста та дитячих садочків «Казка», «Ромашка», Калинка», «Чайка» та «Сосонка» . Також до КП «БТІ» за вісім місяців 2020 року надійшло 175 запитів від правоохоронних органів та державних установ, що на 11 звернень більше в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року.